بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم مسخره بار 1397

لیست تماشا +
دانلود فیلم مسخره بار 1397

درباره جوانی به نام دانش شیفته بازیگری است که در یک سلمانی به همراه شاپور کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم خان که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد. مانفرد که دوست و کارچاق‌کن این سلمانی است شبی وارد سلمانی شده و بیان می‌کند که موهای بلند زنانه را به قیمت خوب می‌خرد…

توضیحات :
جوایز و افتخارات:
. جایزه ویژه هیئت داوران برای بهترین فیلنامه (جشنواره ورشو)
. برنده جایزه بهترین فیلم اول (جشنواره فیلم فجر)
. برنده جایزه بهترین فیلم هنر و تجربه (جشنواره فیلم فجر)
. برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (جشنواره فیلم فجر)
. برنده جایزه بهترین جلوه های ویژه بصری (جشنواره فیلم فجر)
. نامزد جایزه بهترین فیلمبرداری (جشنواره فیلم فجر)
. نامزد جایزه بهترین بهترین طراحی صحنه (جشنواره فیلم فجر)
. نامزد جایزه بهترین بهترین طراحی لباس (جشنواره فیلم فجر)
. نامزد جایزه بهترین بهترین بهترین چهره‌پردازی (جشنواره فیلم فجر)




این فیلم یکی از پرحاشیه ترین عناوین در اختتامیه جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 8 بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. برنده چهار جایزه بهترین فیلم اول، بهترین هنر و تجربه، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین جلوه های ویژه بصری در جشنواره فجر شد.



مسخره‌ باز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌ زاده و تهیه‌ کنندگی علی مصفا محصول سال 1397 است. این فیلم نخستین اثر سینمایی همایون غنی‌ زاده‌است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397) حضور داشت و توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌ های هنر و تجربه را کسب کند.

«دانش شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است. کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است. شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر است. شهر پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود. به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!.»

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما