بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Love Lies Bleeding 2024

لیست تماشا +
دانلود فیلم Love Lies Bleeding 2024
+15

داستان یک کارمند باشگاه بدنسازی با بازی «کریستن استوارت» و «کیتی اوبرایان» در نقش یک بدنساز را روایت می‌کند. در کنار این دو هنرمند، بازیگرانی همچون «جنا مالون»، «آنا باریشنیکوف»، «دیو فرانکو» و «اد هریس» نیز ایفای نقش می‌پردازند.

توضیحات :
عشق دروغ خونریزی یا عشق زخم می‌زند (به انگلیسی: Love Lies Bleeding) فیلم تریلر رمانتیک محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی رز گلس است که فیلم‌نامه را مشترکاً با ورونیکا توفیسکا نوشت. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن استوارت، کیتی اوبراین، جنا مالون، آنا باریشنکوو، دیو فرانکو و اد هریس ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم محصول مشترک بریتانیا و آمریکاست. داستان آن در سال ۱۹۸۹ اتفاق می‌افتد و رابطهٔ بین یک مدیر باشگاه منزوی با یک خانواده جنایتکار و یک بدنساز جاه‌طلب را روایت می‌کند.

مراسم افتتاحیهٔ این فیلم در ۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۴ در حین جشنواره فیلم ساندنس برگزار شد. این فیلم در ۸ مارس ۲۰۲۴ به‌وسیلهٔ ای۲۴ در ایالات متحده اکران شد و نظرات مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد.

بازیگران
کریستن استوارت در نقش لو، مدیر باشگاه منزوی
کیتی اوبراین در نقش جکی، بدنساز در حال ترقی
اد هریس در نقش لو سینیور، پدر لو
جنا مالون در نقش بث، خواهر لو
آنا باریشنکوو در نقش دیزی، یک لزبین که لو را تحسین می‌کند
دیو فرانکو در نقش جی.جی. شوهر بث

گیشه
در آخر هفته افتتاحیه، این فیلم ۲۷۶٬۶۱۸ دلار از پنج سینما به دست آورد که میانگین هر سالن ۵۵٬۳۲۴ دلار بود. این فیلم با گسترش به ۱٬۳۶۲ سینما در آخر هفته بعدی، ۲٫۵ میلیون دلار فروش کرد و در گیشه ششم شد.

واکنش انتقادی

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۹۲ از ۱۷۱ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۷٫۸/۱۰ را در اختیار دارد.[۷] این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۴۷ منتقد امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.[۸] تماشاگرانی که در نظرسنجی پست‌ترک شرکت کردند، به این فیلم امتیاز کلی ۷۸ درصد مثبت با میانگین نمرهٔ ۳٫۵ از ۵ ستاره دادند.[۶]

تریلر فیلم Love Lies Bleeding


دانلود تریلر Love Lies Bleeding
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما