بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال ترکی سنگ آرزو

لیست تماشا +
دانلود سریال Dilek Tasi 2023

: به دلیل فوت همسر مصطفی که به اعدام محکوم شده است، دخترش جمره راهی پرورشگاه می‌شود و خانواده رونا مجبور می‌شوند وی را به فرزندی قبول کنند …

توضیحات :
سنگ آرزو در ژانر درام به کارگردانی آلتان دونمز است که قسمت اول در تاریخ 7 سپتامبر 2023 پخش خواهد شد. صالح بادمجی، هازال سوباشی و اوزان دولونای نقش‌های اصلی را در این سریال تاریخی ایفا می‌کنند.


«Dilek Taşı» با گرد هم آوردن صالح بادمجی و هازال سوباشی در نقش‌های اصلی‌، مخاطب را با داستانی در دهه ۱۹۸۰ پای تلویزیون خواهد آورد. این سریال به تهیه کنندگی یاشار و افه ایروول به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی جان سینان ساخته می‌شود.

صالح بادمجی (به ترکی استانبولی: Salih Bademci؛ زاده ۱۵ اوت ۱۹۸۴) هنرپیشه اهل ترکیه است. او در سریال‌هایی مثل روزی روزگاری، کلوب، خیاط، اول و آخر و … به ایفای نقش پرداخته است.

هازال سوباشی متولد ۲ می ۱۹۹۶ در ترکیه ، بازیگر سینما تلویزیون و مدل است. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه ازمیر می باشد که با مسابقات دختر شایسته سال دیده شد تا اینکه از ۲۰ سالگی بعنوان بازیگر جلوی دوربین رفت. پس از دبیرستان در رشته اقتصاد و روابط عمومی وارد دانشگاه شد تا اینکه سال ۲۰۱۵ در ۱۹ سالگی با حضور در مسابقه دختر شایسته ترکیه مقام سوم را بدست آورد.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما