بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Gran Turismo 2023 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Gran Turismo 2023
+13

فیلم گرن توریسمو Gran Turismo یک درام بر اساس داستان واقعی، درباره پسر جوانی است که از رقابت در بازی های ویدیویی به مسابقات واقعی رسید. قهرمان فیلم چالش هایی را پیش روی خود دارد مثلا باید در یک مسابقه مهم به مقام چهارم برسد تا مجوز شرکت در مسابقات را دریافت کند، در مسابقه ای دیگر به مقام سوم دست پیدا کند تا خود را ثابت کند و در یک رویداد مهم دیگر اول شود تا از زیر سایه رقبای گیمر خود بیرون بیاید.

توضیحات :
دوبله فارسی فیلم گرن توریسمو دوبله صدا و سیما


مدیر دوبلاژ : بهروز علی‌محمدی
صدابردار : سعید عابدی
گوینده متن و عناوین : بهمن هاشمی
گویندگان: منوچهر زنده‌دل (اورلاندو بلوم / دنی مور)، همت مومیوند (دیوید هاربر / جک سالتر)، بهروز علی‌محمدی (آرچی مادکوه / جن ماردنبرو)، شایان شامبیاتی (جیمون هانسو / استیو)، افشین زی‌نوری (جوشا استرادوفسکی / نیکلاس)، سعید شیخ‌زاده (دارن بارنت / متی دیویس)، امیربهرام کاویانپور (توماس کرچمان / پاتریس کاپا)، صنم نکواقبال (جری هالیول / لسلی ماردنبرو)، نیما نکویی (ماکسیمیلیان موندت / کلاوس هافمن) + (نایخیل پارمار / پرسول)، نسرین کوچک‌خانی (میو کورتیر-لیلی / اودری)، مهرداد بیگ‌محمدی (دنیل پویگ / کوبی ماردنبرو)، ارسلان جولایی (پپه باروسو / آنتونیو) + (تا که هیرو هیرا / کازونوری)، پریا شفیعیان (امیلیا هارتفورد / لیه وگا)، بهمن هاشمی، رضا الماسی، آزاده اکبری، محمد صادقیان، مسعود سلطانی، میلاد فتوحی، دانیال الیاسی، نگین‌سادات بنی‌عقیل، محمد تنهایی.

دوبله شده در اموردوبلاژ سیما
پخش از شبکه یک




دوبله فارسی فیلم گرن توریسمو دوبله نماوا


مدیر دوبلاژ : سعید شیخ‌ زاده
صدابردار : ساره نذیری
گوینده عناوین : ابوالفضل شاه‌ بهرامی

گویندگان : شروین قطعه‌ ای (اورلاندو بلوم / دنی مور)
سعید شیخ‌ زاده (آرچی مادکوه / جن ماردنبرو)
حمیدرضا آشتیانی‌ پور (دیوید هاربر / جک سالتر)
علی منانی (جوشا استرادوفسکی / نیکلاس)
نازنین یاری (میو کورتیر – لیلی / اودری)
صنم نکواقبال (جری هالیول / لسلی ماردنبرو)
ابوالفضل شاه‌ بهرامی (جیمون هانسو / استیو)
مهیار مهرتاش (دنیل پویگ / کوبی ماردنبرو)
امیرصالح کسروی ، ارسلان جولایی ، مهیار ستاری ، ناهید حجت‌ پناه ، علیرضا اوحدی

دوبله شده در استودیو نماوا



دوبله فارسی فیلم گرن توریسمو دوبله گپ فیلم




گویندگان: محمد علی جان پناه، شروین قطعه ای، شایان شامبیاتی، علی همت مومیوند، امیرمحمد صمصامی، بهمن هاشمی و ...



نقد و بررسی منتقدان درباره فیلم گرن توریسمو
ایندی‌وایر | امتیاز: ۷۵ از ۱۰۰
کریستین زیلکو | بلومکمپ شاید می‌توانست بهترین فیلم ورزشی نود دقیقه‌ای دهه را کارگردانی کند، اما مایه تاسف است که گرن توریسمو نزدیک به دو ساعت و نیم طول می‌کشد.

آستین کرونیکل | امتیاز: ۶۷ از ۱۰۰
جنی نالف | گرن توریسمو شاید فیلمی ساده‌‌تر برای بلومکمپ محسوب شود، اما به شکل دلپذیری به ما یادآوری می‌کند که موفقیت او در اولین فیلمش منطقه ۹، اتفاقی نبوده است. او در اینجا موفق می‌شود به فیلمی که کم و بیش تبلیغی برای یک بازی ویدئویی است، کمی شور و احساس ببخشد.

شیکاگو شان تایمز | امتیاز: ۶۳ از ۱۰۰
ریچارد روپر | افسوس که گرن توریسمو بیش‌تر از آنکه یک راکی (Rocky) در پیست مسابقه باشد، در نهایت مانند یک ادای احترام به کمپین‌های بازاریابی و سفیران برند است.

گیمزریدار+ | امتیاز: ۶۰ از ۱۰۰
نیل اسمیت | سریع، خشمگین و براساس واقعیت. این اقتباس دوست داشتنی، یک بازی مسابقه‌ای محبوب پلی‌استیشن را با الگوهای آشنای فیلم‌های ورزشی، تزیین می‌کند.

St. Louis Post-Dispatch | امتیاز: ۵۰ از ۱۰۰
کیتی والش | فیلمنامه گرن توریسمو از الگوهای استاندارد فیلم‌های ورزشی پیروی می‌کند و زیرمتن چندانی ندارد. برخی از دیالوگ‌های انگیزشی در دهان هر کسی غیر از هاربر می‌توانند واقعا در حکم گاف باشند، اما با حضور قدرتمند هاربر قانع‌کننده جلوه می‌‌کنند. همچنین شیمی صمیمانه‌ای میان او و مدکوی در قالب یک مربی سخت‌گیر و یک ستاره ورزشی فوق‌العاده، وجود دارد.

پلی لیست | امتیاز: ۴۲ از ۱۰۰
نیک آلن | به لطف بلومکمپ، چند غافلگیری کوچک در این تفسیر فوق‌العاده حساب شده از داستان ماردن‌بورو وجود دارد. اما سونی در این اقتباس، بی هیچ شک و شبهه‌ای عمل می‌کند و هیچ جاه‌طلبی‌ای برای اینکه گرن توریسمو فیلمی چالش‌برانگیزتر و فراتر از طعمه گیمرها باشد، از خود نشان نمی‌دهد.

بوستون گلوب | امتیاز: ۲۵ از ۱۰۰
اودی هندرسون | ظاهر بصری فیلم به اندازه فیلمنامه بی‌روح و خنثی است و تلاش آن با هپوشانی جلوه‌های گرافیکی بازی با فیلم‌های زنده برای اینکه صحنه‌های واقعی مسابقه مانند سبک بازی گرن توریسمو به نظر برسند، موفقیت آمیز نیست.

تریلر فیلم Gran Turismo


دانلود تریلر Gran Turismo
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما