بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story

لیست تماشا +
دانلود سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story 2022

داستان هیولای میلواکی از منظر قربانیان و بی‌کفایتی پلیس روایت می‌شود که به ویسکانسین اجازه داد تا یک قتل چند ساله انجام دهد.

توضیحات :
دامر – هیولا: داستان جفری دامر (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story)، سریال محدود و واقعی جدید نتفلیکس درباره یک قاتل سریالی که خشم خیلی از افراد را برانگیخت.

هر بار که یک سریال یا برخی اوقات مستندی درباره یک قاتل سریالی پخش می‌شود، علاوه‌بر وحشتی که ایجاد می‌کند، این طرز تفکر را به وجود می‌آورد که «خب، دیگر بدتر از این وجود ندارد؛ این وحشی‌ترینِ آنها بود.» اما واقعیت این است که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، مشخص می‌شود که طرز تفکر ما اشتباه بوده است؛ دنیا نامردتر و بی‌رحمانه‌تر از آن است که بگذارد ما به همین آرزوی کوچک دلخوش باشیم. خداروشکر آنقدر هم این دسته سریال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد که سازندگان کار و زندگی خود را ول کردند و به‌طرز عجیبی به ژانر جنایات واقعی علاقمند شدند.

سریال Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story (دامر – هیولا: داستان جفری دامر) هم یکی دیگر از آن مجموعه‌ها به شمار می‌رود که توجه خیلی‌ها به آن جلب شده است. جنایات وحشتناکی که دامر مرتکب شد، در سال ۱۹۷۸ آغاز شدند و تا سال ۱۹۹۱ ادامه داشتند. او در طی این سال‌ها، در کنار تمام جرائم ریز و درشتی که مرتکب شد، فقط ۱۶ فقره قتل در پرونده خود داشت. این پرونده‌ی ترسناک چه در زمان خودش و چه تا به امروز، آنقدر مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته بود که بارها و بارها آثار مختلفی براساس آن ساخته شد؛ اما هیچکدام از آنها مثل این سریال نتفلیکس مورد توجه مخاطبان تلویزیونی، منتقدان و دیگر افراد قرار نگرفت.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما