بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم 9:20 دقیقه در بوشهر 1400

لیست تماشا +
دانلود فیلم 9:20 دقیقه در بوشهر 1400

داستان راجع به کاروان حمل سوختی می‌باشد که قرار است در ساعت ۹:۲۰، سوخت نیروگاه هسته‌ای بوشهر را تحویل این نیروگاه بدهد و...

توضیحات :
محمد امین همدانی کارگردان انیمیشن " 20/9 به بوشهر " در باره مضمون فیلمش گفت : مضمون فیلم حمله به کاروان حمل سوخت تاسیسات هسته ای بوشهر است و در فیلم تلاش کردم تحلیل و فضای رسانه ای رسانه های مغرض غربی از قبیبل بی بی سی در باره بحث مسائل هسته ای ایران را مورد نقد و بررسی قرار بدهم . آلان بحث مهمی که در مورد مسائل هسته ای ایران از سوی غربی ها مطرح می شود عدم قدرت ایران برای حفاظت امنیتی هسته ای است.

این کارگردان درباره ژانر انیمیشن " 20/9"دقیقه دربوشهر" افزود : فیلم در ژانر سیاسی حادثه ای ارزیابی می شود. امین همدانی در باره تلاشش برای دوری از نگاه شعاری وسیاسی در ساختار فیلمش عنوان کرد : به سراغ چنین نگاهی نرفتم و به بحث توانایی های ایران در بحث هسته ای وحفاظت امنیتی آن توجه کردم.

این کارگردان در باره چگونگی طراحی ساختار انیمیشن فیلم متذکر شد : انیمه کار به شیوه سه بعدی و درسیستم موشن کپچردر مدت نه ماه کار تولید انجام شد. همدانی در باره تیم تولید کارش افزود : این انیمیشن را با یک تیم بیست نفر به مرحله طراحی و ساخت در آوردیم . این انیمشن ساز در مورد استفاده از تکنیک های روز انیمیشن در ساختار " "20/9" دقیقه در بوشهر " عنوان کرد : به همراه اعضا گروه تلاش کردیم از جدیدترین دستاوردهای انیمیشن بهره برداری کنیم اما ادعای رسیدن به مسائل فنی روز را نداریم اگرچه در فرآیند تولید ادعای انجام یک کار خوب را داریم.

این کارگردان در مورد رقابت انیمیشنش با سایر فیلمهای فیلم اولی در جشنواره فیلم فجر گفت : حضور درجشنواره فیلم فجر بیشتر از آنی که رقابت در آن برایم مهم باشد بحث فراهم شدن شرایطی برای دیدن شدن کارم برایم حائزاهمیت است و حضور فیلم در جشنواره یک استارت قدرتمندانه برای سال آینده و نمایش فیلم است.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما