بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

بازیگران سریال خانه اژدها (House Of the Dragon) اعلام شدند

اعلام فهرست جدیدی از بازیگران سریال House Of the Dragon که در واقع پیش درآمد سریال پرطرفدار و مشهور Game of Thrones از شبکه HBO است، یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شد. در تازه ترین خبر اعلام شد که ریس ایفانز، استیو توسنت، ایو بست و سونویا میزونو نیز به فهرست بازیگران این سریال بسیار مورد انتظار افزوده شده اند. پیش از این نیز حضور پدی کانسیداین، الیویا کوک، مت اسمیت و اما داکری در این سریال پیش درآمدی که توسط جرج آر آر مارتین، رایان کوندال و میگل ساپوشنیک ساخته می شود، قطعی شده بود.

به نقل از روزیاتو، سریال House Of the Dragon بر اساس سری رمان های Fire & Blood نوشته مارتین ساخته شده و داستان آن ۳۰۰ سال پیش از اتفاقاتی که در سریال Game of Thrones شاهد آن بودیم رخ می دهد که عمدتاً بر روی خاندان تارگرین متمرکز شده است. بر اساس شنیده ها، این سریال دارای ۵ شخصیت اصلی است: شاه ویسریس تارگرین (کانسیداین)، آلیسنت های تاور (کوک)، پرنسس رینیرا تارگرین (داکری)، شاهزاده دیمون تارگرین (اسمیت) و لرد کورلیس والاریون (توسنت) که با نام مار دریایی شناخته شده و در جریان اتفاقات موسوم به رقص اژدهایان، دست راست ملکه رینیرا تارگرین به شمار می آید.

این شخصیت از خاندان والاریون بوده که نسب والیریایی داشته و به اندازه خاندان تارگرین قدمت دارند. او به عنوان مشهورترین ماجراجو و جهانگرد در تاریخ وستروس، توانسته خاندانی قدرتمند و ثروتمندتر از لنیسترها ساخته و بزرگ ترین نیروی دریایی جهان را در اختیار دارد.

قبل از این قرار بود دنی ساپانی این نقش را ایفا کند. ایفانز نیز نقش اوتو های تاور را بازی خواهد کرد. او به عنوان دست راست پادشاه با وفاداری تمام به شاه و قلمروش خدمت می کند، در دورانی که بزرگ ترین تهدید برای قلمرو و پادشاه، برادر شاه با نام دیمون است که ولیعهدی او را نیز بر عهده دارد. یکی دیگر از شخصیت های محبوب سریال House Of the Dragon ، پرنسس رینیس والاریون است که اژدها سوار و همسر لرد کورلیس والاریون است. شورای بزرگ او را به خاطر زن بودن از جانشینی پدر محروم کرده و پسرعمویش ویسریس را به عنوان ولیعهد انتخاب می کنند. میزونو نیز نقش میساریا را بازی می کند که به عنوان برده به وستروس آورده می شود اما در ادامه به معتمد و متحد شاهزاده دیمون تارگرین تبدیل می شود. سناریو اپیزود آزمایشی سریال House of the Dragon توسط کوندال نوشته شده و در کنار میگل ساپوشنیک نقش شورانر سریال را نیز بر عهده خواهد داشت.

ساپوشنیک که برخی از بهترین اپیزودهای سریال اصلی را کارگردانی کرده بود، کارگردانی اپیزود آزمایشی و برخی دیگر از اپیزودهای فصل اول سریال پیش درآمد را نیز عهده دار شده است. اولین فصل سریال House of the Dragon در ۱۰ اپیزود ساخته شده و سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این سریال تنها یکی از پروژه های منشعب از سریال اصلی Game of Thrones بوده و بر اساس گزارش ها یک سریال انیمه با نام Tales of Dunk and Egg نیز بر اساس این سریال در حال ساخت است که از سرویس HBO Max منتشر خواهد شد.