بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم The Very Excellent Mr. Dundee 2020

لیست تماشا +
دانلود فیلم The Very Excellent Mr. Dundee 2020
+15

. اعتبار و خوشنامی پاول هوگان ضربه خورده است و او سعی دارد از هر طریق ممکن این ضربه را جبران کرده و خوشنامی‌اش را بازگرداند. او به طور ناخواسته برای بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفته و…

توضیحات :
فیلم The Very Excellent Mr Dundee در اولین نقش مهم سینمایی خود در بیش از یک دهه ، پل هوگان با بازگشت به صفحه نمایش در فیلم “آقای بسیار عالی داندی” ، مانند یک دایناسور سرگشته از دوران دور به نظر می رسد و رفتار می کند. زندگی حرفه ای او قبل از وجود در دوران گذشته شکل گرفته است اصطلاحاتی مانند “لغو فرهنگ” یا حتی “اینترنت”. این یک کمدین افسانه ای بر اساس سن او نیست (هوگان اکنون 80 ساله است) بلکه چیزی است که فیلم – به کارگردانی دین مورفی ، همکار قدیمی هوگان ، مدام به آن متمایل است.

این فیلم در مورد تلاش هوگان برای جلوگیری از “به دردسر افتادن” است (نویسندگان با دیدن او با احترام نگاه می کنند و مانند او رفتار می کنند. پس از اعطای شوالیه برای خدمات برجسته کمدی. می دانید ، علیرغم اینکه یک مرد آبرومند است و سعی در مراقبت از تجارت خود دارد. به طور اتفاقی هر کجا که می رود پای خود را در آن قرار می دهد.

بازیگران فیلم

پل هوگان در نقش پل / یعقوب الوردی در نقش چیس ، پسر پل / Chevy Chase به عنوان Chevy / جان کلیز در نقش جان / اولیویا نیوتن-جان در نقش اولیویا / Reginald VelJohnson در نقش Reggie / وین نایت در نقش وین / پل فنک به عنوان منظره ساز مکزیکی پل / شین جاکوبسن در نقش جعل تمساح داندی در بلوار هالیوود / کری آرمسترانگ در نقش الا ، قرار ملاقات پل / راشل کارپانی در نقش آنجی در فیلم آقای بسیار عالی داندی به ایفای نقش پرداخته اند.
زمان اکران فیلم

در ابتدا قرار بود فیلم The Very Excellent Mr Dundee در تاریخ 30 آوریل 2020 در سینماهای استرالیا اکران شود. اما به دلیل همه گیری COVID-19 ، اکران نمایشی آن لغو شد. و به تاریخ 11 دسامبر 2020 (جمعه 21 آذر 1399) منتشر می شود.

تریلر فیلم The Very Excellent Mr. Dundee


دانلود تریلر The Very Excellent Mr. Dundee
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما