بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال Mrs. America

لیست تماشا +
دانلود سریال Mrs. America 2020
+16

داستان زنی به اسم فیلیس شلافلای را روایت میکند که رهبری گروهی از فعالان احتماعی معترض به معاهده برابری اقشار را در دهه 70 میلادی برعهده داشت.بازیگران معروفی چون کیت بلانشت در نقش شخصیت محتاط و رادیکال فیلیس شلفلی، سارا پلسون در نقش شخصیت آلیس، الیزابت بنکس در نقش شخصیت جیل راکلشاوس که یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه زنان است و علیه تصویب اصلاح حقوق برابری زنان فعالیت می‌کند....

توضیحات :
جن آدامز Jenn Adams | کانسیکوئنس آو ساوند Consequence of Sound

داستان خانم آمریکا Mrs. America وسط گروه پرستاره‌ای از بازیگران به تصویر کشیده شده است. با وجودی‌که نقش‌آفرینی‌های جذابی از طرف مردان، مانند جیمز مارسدن، آدام برودی، و مهم‌تر از همه جان اسلتری در نقش شوهر جذاب اما سلطه‌گر فیلیس شلفلی (با بازی کیت بلانشت) به نام فرد، وجود دارد اما این سریال متعلق به زنان است.

کریستی ترنکوییست Kristi Turnquist | اورگونین The Oregonian

از بازیگران نقش اصلی گرفته تا سایر نقش‌های حاشیه‌ای، خانم آمریکا Mrs. America گروه فوق‌العاده‌ای از بازیگران دارد، و فیلم‌نامه دست آن‌ها را باز گذاشته است تا کاری که می‌خواهند را با نقش خود بکنند. بلانشت در نقش شلفلی کاملا بر همه چیز مسلط است. خانم آمریکا Mrs. America یکی از بهترین سریال‌های امسال است و بدون شک ارزش تماشا کردن را دارد.

جیمز پونیوازیک James Poniewozik | نیویورک تایمز The New York Times

خانم آمریکا Mrs. America نفس‌گیر است. جنگی که یک دهه طول کشیده است به شکلی حماسی روایت می‌شود و موسیقی متن آن با تحولات فرهنگی که به تصویر کشیده می‌شوند همراهی می‌کنند. ساختار ارتباطات میان شخصیت‌ها، حس گروه «انتقام‌جویان» را به مخاطب القا می‌کند، چه از لحاظ دور هم جمع شدن شخصیت‌های تاریخی — حتی روث بیدر گینزبرگ هم حضور کوتاهی دارد — و چه از لحاظ کیفیت بالای نقش‌آفرینی‌هایی که در آن شاهد هستیم.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما