بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Ordinary Love 2019

لیست تماشا +
دانلود فیلم Ordinary Love 2019
+12

این فیلم نگاهی خارق‌العاده دارد به زندگی زوج میانسالی که خیلی زود مرد متوجه می‌شود همسرش به نوعی سرطان دچار شده است ، اکنون او تمام تلاش خود را برای همسرش می‌کند ، اما…

توضیحات :
لیام نیسون برای مدتی از بازی در فیلم‌های اکشن عقب کشیده است و در فیلم درام عاشقانه‌ی دوست‌داشتنی به نام عشق معمولی Ordinary Love در کنار لسلی منویل نقش‌آفرینی کرده است.
این دو در این فیلم در نقش زوجی خوشبخت بازی می‌کنند. اما دنیای آرام آن‌ها با خبر سرطان سینه جوآن (با بازی منویل) بهم می‌ریزد و تام (با بازی نیسون) سعی می‌کند خودش را نبازد و تا جایی که می‌تواند از همسرش حمایت کند.
در قسمتی از پیش‌نمایش منتشر شده، تام را می‌بینیم که در حالی‌که به همراه همسرش به مطب دکتر می‌رود و سعی می‌کنند احساساتش را مخفی کند، می‌گوید: “جوآن نباید بفهمد که من چقدر ترسیده‌ام. باید مثل همیشه عادی باشم. الان تنها وظیفه من همین است.” کمی بعد تام به جوآن می‌گوید: “من لحظه‌ای تو را تنها نمی‌گذارم. قرار است همیشه اذیتت کنم، فراموش که نکردی؟”
عشق معمولی Ordinary Love ساخته لیزا باروس دی‌سا و گلن لیبرن با فیلم‌نامه‌ای از اوون مک‌کافرتی، برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران شد و مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.
عشق معمولی Ordinary Love از ۱۴ فوریه در سینماها اکران خواهد شد.
این مطلب از نوشته جویی نولفی در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

تریلر فیلم Ordinary Love


دانلود تریلر Ordinary Love
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما