بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Onward 2020 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Onward 2020
+8

انیمیشن Onward به کارگردانی دن اسکنلون (Dan Scanlon) در دنیایی جادویی و پر رمز و راز اتفاق می‌افتد. دو برادر به نام‌های ایان و جو از سوی پدر خود که قبل تولد ایان فوت شده است، هدیه‌ای جادویی دریافت می‌کنند. این هدیه جادویی به آن دو کمک می‌کند تا پدرشان را برای 24 ساعت بازگردانند، ولی در اثر اشتباه ایان در استفاده از وِردهای جادویی، آن‌ها تنها موفق به بازگرداندن پاهای پدرشان می‌شوند. این قضیه باعث می‌شود دو برادر در جستجوی راه حلی برای بازگرداندن کامل پدرشان، دست به کارهای خطرناک و عجیب و غریبی بزنند و خرابکاری‌های زیادی به بار آورند....

توضیحات :
رتبه 1 در باکس آفیس 16th March 2020 با فروش آخر هفته $10.6M و فروش کل $60.4M

دوبله فارسی انیمیشن به پیش

نکات جالب زیادی درباره این انیمیشن وجود دارد که در ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها می پردازیم:

به گفته کارگردان انیمیشن Onward، داستان انیمیشن را با الهام از پدر و عمویش نوشته است. پدر دن اسکنلون سال‌ها پیش زمانی که او تنها یک پسر بچه بود درگذشته است؛ درست همانند دو شخصیت اصلی داستان.
این فیلم اولین پروژه‌ای است که شرکت دیزنی بعد از رفتن مدیرعاملش، جان لستر منتشر می‌کند که در پایان سال 2019 از شرکت دیزنی جدا شد.
این دومین همکاری جولیا لوئی درایفوس با شرکت پیکسار پس از 20 سال است. او در سال 1998 در انیمیشن A Bug’s Life (زندگی یک حشره) نیز جز گروه صداپیشگان بوده است.
کریس پرت و تام هالند هر دو در فیلم انتقامجویان که محصول کمپانی دیزنی بود حضور داشته‌اند. کریس پرت در نقش پیتر جیسون کوییل (Star-Lord) و تام هالند در نقش پیتر پارکر (Spider-Man) بازی می‌کردند.
این دومین همکاری تام هالند و اکتاویا اسپنسر در بخش صداپیشگان است. پیش از این، این دو در فیلم Dolittle نیز با هم همکاری داشتند.
این سومین صدا پیشگی تام هالند است. او در دو فیلم Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) و Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته است.
این پنجمین اثر شرکت پیکسار است که شخصیت‌های آن انسان نیستند. پیش از انیمیشن Onward، این شرکت «سه‌گانه ماشین‌ها» و «زندگی یک حشره» را به همین سبک ساخته است.
شخصیت ایان با الهام از شخصیت آلفرد لینگویینی شخصیت اصلی انیمیشن Ratatouille (راتاتویی) ساخته شده است.
این دومین پروژه کارگردانی اسکنلون است؛ او پیش از این انیمیشن دانشگاه هیولاها را کارگردانی کرده بود. این پروژه همچنین اولین پروژه اوست که قسمت دوم انیمیشن دیگری نیست.
آهنگ پخش شده در تیزر انیمیشن Onward آهنگی است از گروه The Cars به نام Magic.
پس از سال 2009 این اولین فیلم شرکت پیکسار است که در بهار اکران می‌شود.
این فیلم اولین فیلمی است که از سوی شرکت Pixar در سال 2020 به اکران در می‌آید.
انیمیشن Onward را می‌توان یکی از برترین پروژه‌های شرکت دیزنی در سال 2020 معرفی کرد. از طراحی جذاب شخصیت‌ها گرفته تا صداپیشگی تام هالند و کریس پرت، به نظر می‌رسد این انیمیشن جز موفق‌ترین پروژه‌های شرکت پیکسار باشد. در این مطلب نگاهی به انیمیشن Onward (به پیش) انداختیم و به بررسی صداپیشگان و نکات جالب این فیلم پرداختیم. در نظرات برایمان بگویید که آیا از تریلرهای این انیمیشن خوشتان آمده است یا خیر؟ به جز این فیلم شما منتظر کدام انیمیشن در سال 2020 هستید؟

تریلر فیلم Onward


دانلود تریلر Onward
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما