بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال پرشین گات تلنت

لیست تماشا +
دانلود سریال پرشین گات تلنت 1398
  • کیفیت : HDTV 720p
  • قسمت 11 اضافه شد
  • سال شروع پخش : 1398
  • کانال : MBC Persia
  • وضعیت پخش : در حال پخش - پنجشنبه و جمعه ها
  • ژانر : مراسم، استعدادیابی
  • کشور سازنده : ایران
  • ستارگان : آرش, مهناز افشار, ابی, نازنین نور

پرشیاز گات تلنت (به انگلیسی: Persia's Got Talent) یا به‌طور کوتاه PGT، یک مسابقه تلویزیونی است که امتیاز آن از مجموعه گات تلنت توسط شبکه ام‌بی‌سی پرشیا خریداری و در حال پخش است. این برنامه هر هفته جمعه ها ساعت ۲۲ از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا پخش میشود. در این شو افراد استعدادهای درخشان خود را با قضاوت داوران کشف می‌کنند. این برنامه استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده‌بازان، آکروبات‌بازان، کمدین‌ها و نوازندگان ایرانی و در کل هر استعداد نمایشی شگفت‌انگیز در تمام سنین را کشف می‌کند.

فصل اول این برنامه در استکهلم سوئد فیلمبرداری شد که محل اقامت جمعیت زیادی از فارسی زبان است. مانند سایر نمایش‌های گات تلنت، شرکت‌کنندگان پرشیاز گات تلنت برای داوران و آراء مخاطبان اجرا می‌کنند و برنده جایزه نقدی دریافت می‌کند. همچنین این مسابقه برای هر کسی که مسلط به زبان فارسی ، انگلیسی و سوئدی باشد قابل شرکت است.

توضیحات :
این مسابقه با حضور ۴ داور و دو مجری صورت می‌گیرد. در ابتدا شرکت‌کنندگان از طریق ارسال ویدیو و پرکردن فرم ثبت‌نام و همچنین با شرکت در آزمون‌های اولیه‌ای که در چندین شهر اروپا و آمریکا برگزار می‌شود می‌توانند برای شرکت در این برنامه اقدام کنند. پس از تأیید اولیه این افراد به مرحله آزمون دعوت می‌شوند که رو در روی داوران و مردم اجرا خواهند داشت و در صورت گرفتن حداقل سه رای مثبت شانس راه‌یابی به مرحله‌ی نیمه‌نهایی را کسب می‌کنند. همچنین داوران می‌توانند با زدن دکمه‌ی طلایی شرکت‌کننده را مستقیم به مرحله‌ی نیمه‌نهایی ببرند. هر داور یک‌بار اجازه‌ی استفاده از دکمه‌ی طلایی را در مرحله‌ی آزمون دارد. همچنین هردو مجری با هم می‌توانند یک بار این دکمه را فشار دهند.

بعد از اتمام مرحله‌ی آزمون، داوران با بررسی مجدداً همه‌ی اجراهایی که حداقل ۳ جواب مثبت از داوران را گرفته‌اند، تعداد ۱۸ نفر را برای حضور در مرحله‌ی نیمه‌نهایی انتخاب می‌کنند.

مرحله‌ی نیمه‌نهایی در تو قسمت در تاریخ‌های ۲۷ مارس و ۳ آوریل به صورت زنده برگزار و پخش خواهد شد. در این مرحله ۴ نفر توسط داوران و ۴ نفر بر اساس آرای مردمی به مرحله‌ی نهایی راه خواهند یافت.

مرحله‌ی نهایی در تاریخ ۱۰ آوریل به صورت زنده پخش خواهد شد. نفر اول و دوم بر اساس رای مردمی انتخاب می‌شوند.

جایزه‌ی نفر اول ۱۰۰.۰۰۰ یورو و جایزه‌ی نفر دوم ۲۵.۰۰۰ یورو است. پرشیاز گات تلنت از معدود سری‌های گات تلنت است که مقام دوم نیز جایزه‌ای اختصاص می‌دهد.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
سریال های پیشنهادی به شما