بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم The Oscars 2020

لیست تماشا +
دانلود فیلم The Oscars 2020
+14

جوایز آکادمی اسکار که بیشتر به نام اسکار معروف است، جوایزی است که برای جنبه‌های هنری و تکنیکی در صنعت سینما اهدا می‌شوند. این جوایز که هرساله توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما تقدیم می‌شوند از نظر بین‌المللی و سینمایی در سطح بالایی قرار دارند. جایزه این مراسم مجسمه یک شوالیه است که با سبک هنری آرت دکو (Art Deco) یا هنر تزئینی ساخته شده است.


نودودومین مراسم اسکار در تاریخ 9 فوریه 2020 مصادف با 21 بهمن 1398 در سالن تئاتر دالبی واقع در کالیفرنیا برگزار شد و برندگان اسکار 2020 اعلام شدند. بیشتر از یک دهه است که مراسم اسکار در اواخر ماه فوریه برگزار می شود؛ اما تاریخ برگزاری مراسم اسکار 2020 در اوایل این ماه قرار گرفت.

در این مراسم 24 جایزه مختلف در 24 رشته مختلف داده شد و فیلم Joker در 11 رشته مختلف بیشترین تعداد نامزدی را داشت که از این بین فقط جایزه بهترین موسیقی متن فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای واکین فینیکس به ارمغان آورد. اسکار 2020 همانند سال گذشته بدون مجری به روی صحنه رفت و از شبکه ABC پخش شد.

توضیحات :
نامزدهای اسکار 2020 به تازگی معرفی شده‌اند که فیلم Joker در 11 بخش نامزد اسکار 2020 شده است. یکی از نکات جالب این مراسم که به ندرت مشاهده می‌شود، نامزدی اسکارلت جوهانسون در دو بخش بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مکمل زن، به ترتیب برای فیلم‌های Marriage Story و Jojo Rabbit است. از دیگر نکات جالب، نامزد نشدن فیلم‌هایی مثل Dolemite Is My Name و The Farewell در هیچ‌یک از دسته‌ها است.
فیلم کره‌ای Parasite باز هم تاریخ‌ساز شد و عنوان اولین فیلم خارجی را گرفت که برنده جایزه بهترین فیلم می‌شود. این فیلم همچنین جوایز مهم دیگری مانند بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین کارگردانی را برای خود کرد. فیلم 1917 هم دست خالی نماند و جوایز تکنیکی مانند بهترین فیلمبرداری و بهترین جلوه‌های ویژه را دریافت کرد. البته فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بدون هیچ جایزه‌ای به خانه رفت.

تریلر فیلم The Oscars


دانلود تریلر The Oscars
لینک های دانلود
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما