بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Acceleration 2019

لیست تماشا +
دانلود فیلم Acceleration 2019
+15

خلاصه داستان : فیلم شتاب Acceleration 2019 یک فیلم اکشن ماجرایی و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی دانیل زیریلی و مایکل مرینو است. ستارگانی چون شان پاتریک فلینری، دولف لاندگرن، چاک لیدل، ناتالی برن، کویئنتون “رمپیج” جکسون، دنی تریجو و آل ساپینزا در این فیلم افیای نقش می کنند.
در فیلم شتاب Acceleration 2019 ولادیک زوریک، ارباب جرم و جنایتی که شاخک های حساس او در بخش آسیب پذیر لس آنجلس از کار افتاده نفوذ می کند وقتی او با اسلحه، قمار، مواد مخدر و قاچاق پوست سر و کار دارد، خود را مورد خیانت از طرف قابل اعتمادترین عامل خود Rhona Zyocki می یابد.

گرایش ولادیک به قدرت، کنترل و خشونت، او را به ربودن پسر خردسال رونا تحریک می کند، تا او را مجبور به مشارکت در حذف برنامه ریزی شده ی دشمنان و هویت های ولادیک کند.
همانطور که زندگی پسرش در خطر است، رونا برای یافتن و کشتن خشن ترین و پیچیده ترین دشمنان ولادیک، و به دست آوردن مجدد کالاها و اطلاعات ارزشمند، همه در یک شب سرنوشت ساز تلاش می کند. برای کنترل دقیق او، ولادیک “قوانین” را برای “بازی” و هر حرکت رونا خارج از کشور تعیین می کند، وقتی رونا در خیابان های تاریک لس آنجلس حرکت می کند.
با این حال، ولادیک قدرت عشق یک مادر را دست کم می گیرد، و وقتی نقشه منحرف او به آرامی افشا می شود، کنترل خود را از دست می دهد

تریلر فیلم Acceleration


دانلود تریلر Acceleration
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما