بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال A Christmas Carol با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود سریال A Christmas Carol 2019
+13

رمان قرن 19 چارلز دیکنز یعنی سرود کریسمس طی سالیان مختلف بارها و بارها دست‌مایه اقتباس آثار گوناگون بود. اکنون قرار است یک اثر اقتباسی دیگر از این رمان‌ها در کریسمس سال 2019 در قالب یکی مینی‌سریال سه قسمتی توسط شبکه BBC تولید شود. در این داستان منحصر‌به‌فرد و اصلی، شبکه BBC قول اثری توهم‌آمیز و فوق‌‌العاده از دنیای تاریک اسکروج را داده است.

سریال A Christmas Carol داستان یک پیرمرد سالخورده و خسیس به‌نام ابینزر اسکروج را به‌تصویر می‌کشد که ابتدا با روح همکار تجاری سابقش جیکوب مارلی و سپس با روح‌های کریسمس گذشته، کریسمس حال و کریسمس آینده روبه‌رو می‌شود.

این روح‌ها به او نشان می‌دهند که چگونه رفتار ظالمانه وی بر اطرافیانش تاثیر گذاشته است. این ملاقات‌های شبانه با روح‌ها باعث می‌شود دیدگاه اسکروج به زندگی کاملا تغییر کند و او به فردی مهربان‌تر و آرام‌تر تبدیل شود.

توضیحات :
3 قسمت سریال در فایل منتشر شده است......



این مینی‌سریال سه قسمتی که توسط شبکه BBC در ماه دسامبر سال 2019 پخش خواهد شد، بر پایه رمانی به همین نام اثر چارلز دیکنز تولید شده است. تام هاردی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و استیون نایت (خالق سریال Peaky Blinders) به‌عنوان نویسنده در این مجموعه همکاری کردند.

ریدلی اسکات، دین بیکر، دیوید دابلیو. زاکر، کیت کروئه و مونا کوارشی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. وظیفه کارگردانی این اثر اقتباسی نیز برعهده نیک مورفی است. تام هاردی راجع‌به همکاری‌اش با نایت و اسکات گفت:

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما