بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Underwater 2020 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Underwater 2020
+15

زیر آب 2020 ، گروهی از دانشمندان و محققان دریایی که یک پروژه ی مخفی را در زیر دریا انجام می دهند دچار حادثه ای مرگبار می شوند ، زلزله ای پر قدرت تمام تاسیسات ساخته شده و آزمایشگاه انان در زیر آب را نابود می کند و حال آن ها باید برای نجات جانشان تلاش کنند ...

توضیحات :
رتبه 7 در باکس آفیس 13th January 2020 با فروش آخر هفته $7.0M و فروش کل $7.0M



توضیحاتی درمورد این فیلم:
فیلم سینمایی زیر آب محصول کشور آمریکا که قرار است در سال 2020 یعنی سال آینده اکران شود تا حدی شبیه به مجموعه فیلم های 47 متر زیر آب دارد اما داستان این فیلم کاملا خاص و تک است و ویلیام اوبنک کارگردان فیلم در مصاحبه با ان بی سی اعلام کرد این فیلم در ژوئن 2020 اکران خواهد شد و هواداران منتظر یک فیلم قدرتمند در ژانر اکشن و ترسناک باشند.

از بازیگران محبوب و مشهور این فیلم می توان به کریستن استوارت و ونسان کسل ، تی جی میلر و جسیکا هنویک اشاره کرد که بازیگران نام آشنای این فیلم یکی از نقاط قوتش نیز به حساب می آید. البته کریستن استوارت را همه ی ما از مجموعه گرگ و میش به یاد داریم که یکی از پر فروش ترین فرانچیز های سینما به شمار می رفت او حالا با این فیلم یک بار دیگر بازی زیبایش را با همان سبک و سیاق خاص خودش برای ما در ژانر پر هیجان اکشن و ترسناک به نمایش خواهد گذاشت ، گفته می شود پیتر چرنین تهیه کننده فیلم به طور ویژه ای از او خوشش آماده بود و یکی از دلایل انتخاب او حمایت پیتر چرنین از او بوده است.


عوامل ساخت و تولید فیلم خارجی Underwater 2020 :
کارگردان : 1- ویلیام اوبنک

تهیه کنندگان: 1- پیتر چرنین

نسخه دوبله فارسی : هنوز مشخص نشده


تاریخ اکران : روز 19 / ماه ژوئن / 2020


اسامی بازیگران به فارسی : 1- کریستن استوارت 2- جسیکا هنویک 3- تی جی میلر 4- ونسان کسل 5- جان گلگر، جونیور

تریلر فیلم Underwater


دانلود تریلر Underwater
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما