بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال The Witcher با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود سریال The Witcher 2019
+16

گرالت ریویایی، ویچر و شکارچی جهش یافته هیولا، در تلاش است تا جای خود را در دنیایی که اغلب مردم آن خبیث‌تر از هیولاهایش است، پیدا کند.

داستان The Witcher درباره یک خانواده نامتعارف است که برای کشف حقیقت در یک دنیای خطرناک، با هم متحد می‌شوند. شخصیت‌ها همگی اصیل، خنده‌دار هستند و همواره شما را شگفت زده می‌کنند.

توضیحات :
سریال The Witcher، محصول روبه انتشار شبکه نتفلیکس، برگرفته از سری رمانی به همین نام است که توسط آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski)، نویسنده لهستانی نوشته شده است. در سال 2007، شرکت بازی سازی CD Projekt Red (سی دی پروجکت رد)، بازی نقش آفرینی بر اساس رمان ویچر ساخت که پس از موفقیت نسخه اول، دو دنباله به ترتیب در سال‌های 2011 و 2015 تولید شد که نسخه سوم بازی ویچر (The Witcher 3: Wild Hunt) توانست جایزه بهترین بازی سال 2015 را از آن خود کند. لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich)، نویسنده ارشد و گرداننده سریال ویچر خواهد بود که سابقه نویسندگی سریال‌هایی چون بال غربی، درمانگاه خصوصی، دردویل و مدافعان را در کارنامه کاری خود دارد.


هنری کویل (Henry Cavill)، بازیگر سری فیلم‌های ابرقهرمانی سوپرمن، ایفاگر نقش «گرالت» خواهد بود. خود ساپکوفسکی به عنوان مشاور خلاق این سریال، با پروژه عظیم نتفلیکس همکاری می‌کند. او در مورد ساخت سریال The Witcher گفت:

من خیلی هیجان‌زده‌ام که نتفلیکس بر اساس داستان‌هایی که نوشته‌ام، سریال تلویزیونی می‌سازد و این سریال به هسته‌ی اصلی داستان و محتوایی که من در طی این سی سال نوشتم، کاملاً وفادار است. ما از تلاش‌هایی که برای ساخت این سریال انجام می دهیم، بسیار خوشحالیم و به‌عنوان یک تیم، سعی خود را می‌کنیم تا این شخصیت‌ها را به خوبی به تلویزیون بیاوریم.


فصل اول سریال ویچر در اروپای شرقی فیلم‌برداری و بخش‌های اعظمی از سکانس‌های سریال The Witcher در کشور مجارستان فیلم‌برداری شده است. در ماه مارس 2019، تیم سازنده به گران کاناریا، یکی از جزایر پرجمعیت قناری منتقل شدند. همچنین برخی از سکانس‌های سریال ویچر در جزایر لا پالما و لا گومرا تصویربرداری شده است.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما