بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم ایکس لارج 1397

لیست تماشا +
دانلود فیلم ایکس لارج 1397

ایکس لارج، ماجرای سه جوان را بیان می کند که به تازگی از زندان آزاد شده اند و هر کدام دنبال رویاهای خود هستند که در این مسیر با مشکلات مختلفی روبرو می شوند...

توضیحات :
توضیحاتی در معرفی فیلم سینمایی :

محسن توکلی با کار تدوین وارد صنعت سینما شد و از سال 1389 رو به فیلمسازی آورده است و تاکنون 4 فیلم در ژانر اجتماعی با نام های انسان ها، موارد مشکوک، دوربین، این زن حقش را می خواهد را ساخته است.

توکلی برای ساخت پنجمین فیلم خود سراغ ژانر کمدی رفته است تا بتواند با ساخت فیلمی در این ژانر فروشی خوبی را در گیشه تجربه کند، پوستر فیلم را که دیدم یاد فیلم خالتور افتادم که بی شباهت هم نیست.

هم تهیه کننده دو فیلم یک نفر بوده و هم بخشی از بازیگران دو فیلم یکسان می باشند، تهیه کننده فیلم حسین فرحبخش تهیه کننده کهنه کار سینمای ایران است. این فیلم در قرار بود در اکران عید نوروز قرار بگیرد که شرایط فراهم نشد.

این فیلم یک کمدی-فانتزی با هدف خوب کردن حال مخاطب ساخته شده است البته بخش هایی از این فیلم موزیکال است و قرار است در اکران عید سعید فطر در چرخه اکران قرار بگیرد.

تمام تصویر برداری این فیلم در طول پاییز و زمستان 97 و به طور کامل در شهر تهران انجام شده است و پس از اتمام اکران و پخش فیلم لینک های دانلود فیلم در سایت قرار داده خواهد شد.



اخرین اخبار فیلم :

محمد حسین فرحبخش تهیه کننده فیلم ایکس لارج در مصاحبه با خبرگزاری ها اعلام کرد که پس از اکران فیلم در سینما ها طبق جدول زمان بندی ارائه شده توسط سازمان سینمایی ، لینک های دانلود این فیلم نیز برای خرید کاربران منتشر خواهد شد. فیلم سینمایی ایکس لارج که در ژانر کمدی و خانوادگی است قطعا یکی از پر ستاره ترین فیلم های کمدی امسال می باشد. البته منتقدین سینما نسبت به این سبک فیلم های کمدی ابراز نارضایی می کنند و به گفته برخی از آن ها این فیلم ها به علت محتوای سطح پایین شان باعث سقوط سینمای ایران شده اند.

عوامل ساخت و تولید فیلم :

1- کارگردان : محسن توکلی

2- تهیه کننده : حسین فرحبخش

3- مدیر فیلمبرداری : امیر معقولی

4- مدیر صدابرداری : بابک اخوان

5- طراحی و ترکیب صدا : حسین ابوالصدق

6- طراح گریم : شهرام خلج

7- طراح لباس : مهناز غنی

8- طراح صحنه : رامین غفوری

9- موسیقی : محمد احمدی

10- برنامه ریز : لیلی مرادی

11- مدیر تولید : محمد عزت خانی

12- عکس : اکبر اصفهانی

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما