بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Bombshell 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Bombshell 2019
+14

در فیلم بمب شل، گروهی از زنان تصمیم می‌گیرند که به سراغ رئیس شرکت فاکس نیوز یعنی راجر ایلز بروند و خودش و آن جو مسمومی را که در این شبکه به وجود آورده بود، از بین ببرند.......

توضیحات :
رتبه 6 در باکس آفیس 23rd December 2019 با فروش آخر هفته $5.1M و فروش کل $5.5M
رتبه 9 در باکس آفیس 30th December 2019 با فروش آخر هفته $4.8M و فروش کل $15.8M
رتبه 9 در باکس آفیس 6th January 2020 با فروش آخر هفته $4.1M و فروش کل $24.6M



فیلم بمب شل در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) در سینماهای سرتاسر ایالات متحده، به نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۶۵ را از بین ۳۲ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است. به‌طور کلی می‌توان گفت که این فیلم، نقدها و امتیازات مختلفی را از منتقدان دریافت کرده است که در حال حاضر بخش زیادی از آن‌ها در قسمت متوسط و رو به بالا قرار دارند. بخش زیادی از منتقدان، ایفای نقش سه بازیگر اصلی این اثر را دوست داشتند و تا حد زیادی آن‌ها را مورد تحسین قرار دادند. علاوه‌بر این، شارلیز ترون و همچنین مارگو رابی برای حضور در فیلم بمب شل، به ترتیب نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام و بهترین بازیگر نقش مکمل در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب شدند. از طرف دیگر هم ۶۰ درصد از منتقدان سایت راتن تومیتوز هم که این اثر درام را تماشا کرده بودند، آن را دوست داشتند.

از آن‌جا که مدتی است که از نمایش فیلم Bombshell به‌صورت عمومی در سینماهای سرتاسر ایالات متحده می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند



اوون گلیبرمن | ورایتی
۹۰ از ۱۰۰

فیلم بمب شل یک اثر قدرتمند و سوزان است که نشان می‌دهد معیار فروش در آمریکا، تبدیل به چه چیزی شده است و چه چیزهایی به فروش می‌رسد. این فیلم درباره سوءاستفاده، فروش یک نامزد، فروش خود، فروش حقیقت و غیره است. علاوه‌بر این، نشان داده می‌شود که چگونه تمام این موارد، در فاکس نیوز وجود دارند.

پیتر تراورس | رولینگ استون
۸۰ از ۱۰۰

یک اثر سینمایی انفجاری و جذاب که نه‌تنها سرگرم کننده محسوب می‌شود و اوقات خوشی را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند تغییری را هم به وجود بیاورد. خوب گوش کنید.

تری وایت | امپایر
۸۰ از ۱۰۰

یکی از قانع‌کننده‌ترین داستان‌هایی که در جنبش #MeToo بیان شده بود؛ داستانی که با روشی جسورانه، دلسوزانه و از ته دل به تصویر کشیده شده بود. در این فیلم ما شاهد شارلیز ترون بودیم که به طرز جذابی، شخصیت پیچیده مگین کلی را به روی صفحه‌نمایش آورد.

برایان ترویت | یو اس ای تودی
۷۵ از ۱۰۰

در فیلم پر ستاره‌ی بمب شل، ما باری دیگر شاهد تغییر و تحول کامل و چشمگیر شارلیز ترون در قالب نقش مگین کلی بودیم.

الیزابت ویتزمن | The Wrap
۶۵ از ۱۰۰

فیلم Bombshell تا حد زیادی شلوغ و حجیم است که برخی اوقات هم ارتباط خود را با موضوع اصلی از دست می‌دهد. در این فیلم آنقدر ماجراهای مختلفی وجود دارد که هیچ شخصیتی، آن میزان که لیاقتش را دارد، زمان مناسبش را دریافت نمی‌کند.

تیم رابی | تلگراف
۶۰ از ۱۰۰

فیلم بمب شل یک اثر سینمایی درخشان و تماشایی محسوب می‌شود که قصد دارد تا با موضوع خود، علاوه‌بر سرگرم کردن ما، تغییری هم به وجود بیاورد و لرزه به بدن ما بیندازد.

کریتی پاکو | آی جی ان
۵۰ از ۱۰۰

ایفای نقش شارلیز ترون در قالب مگین کلی که عجیب و غریب و البته ترسناک بود به کنار؛ این فیلم اصلا عدالت را در رابطه با موضوعی که به آن پرداخته، رعایت نمی‌کند و آنطور که باید و شاید به آن نمی‌پردازد.

آلیسون ویلمور | ولچر
۵۰ از ۱۰۰

شما می‌توانید گاهی اوقات، اثراتی از فیلم بهتر و جذاب‌تری را که بمب شل می‌توانست به آن تبدیل شود، ببینید. با اینکه تعداد زیادی از این صحنه‌ها در این فیلم وجود ندارد، اما آنقدر خوب و کافی هستند که نمی‌توان به‌طور کامل آن‌ها را نادیده گرفت.

جاشوا راوین | مجله اسلنت
۳۸ از ۱۰۰

این فیلم لحن بسیار بد و ناپسندی دارد و قصد دارد تا با داستانی سطحی، جنایت راجر ایلز را در یک بستر بزرگ‌تر و پرمعنی‌تر جلوه دهد.

تریلر فیلم Bombshell


دانلود تریلر Bombshell
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما