بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال ترکی عزیزه

لیست تماشا +
دانلود سریال Azize 2019
+13

داستان سریال عزیزه درباره عشق و انتقام است. ملک یک دختر بچه که خانواده اش از طرف یک گروه مافیای قوی یعنی الپان ها از هم پاشید. او با نام عزیزه موفق شد برای محافظت کردن از تنها برادرش ، روی پای خود بایستد. او یک زن قوی هست که تمام گذشته اش را در گذشته رها کرده و برای خود یک زندگی جدید ساخته است

اما آن دست های ظالم به برادرش نیز آسیب می زند. الپان هایی که سال های قبل مادر و پدرش را از او گرفتند اینبار هم به تنها دارایی زندگی عزیزه بییت آسیب می رسانند. عزیزه قسم می خورد از آنها انتقام بگیرد . و تنها هدفش گرفتن انتقام خانواده اش است. وی در حالی که برای برای هدفش تلاش می کند با یک مانع غیر منتظره ای روبرو می شد و آنها چیزی نیست جز عشق.

یکی از الپان ها بزرگترین دشمن عزیزه است. باهوش ترین و شجاع ترین مرد یعنی کارتال عاشق عزیزه می شود وقتی عزیزه می بیند کارتال شبیه خانواده اش نیست عزیزه عاشقش می شود ، عزیزه با خودش درگیر می شود و در راهی که می خواهد انتقام بگیرد می تواند سر قولی که به برادرش داده بماند یا اینکه تسلیم عشق می شود؟

در نهایت کی برنده می شود؟ عشق یا انتقام؟

توضیحات :
پایانِ بی پایان

بعد از انتهای فیلم برداری قسمت ۷ سریال Azize کادر بازیگران با یکدیگر خداحافظی کرده و برای تعطیلات سال نو ، ست فیلم برداری را ترک کردند تا بعد از تعطیلات دوباره به ست فیلم برداری برگردند؛در حالیکه خبر نداشتند این آخرین دیدار آنها خواهد بود.
شبکه Kanal D و شرکت تهیه کننده از قبل تصمیمی مبنی بر کنسل شدن ناگهانی سریال به دلیل ضعف ریتینگ گرفته بودند ولی به بازیگران و کادر سریال خبری داده نشده بود.

این سریال که قسمت ۶ آن نیز پخش شد بدون پایان بندی کنسل شده و از لیست پخش شبکه حذف شد.این بدین معنی است که قسمت ۷ این سریال پخش نخواهد شد.

لازم به ذکر است که این دومین سریالی ست که به دلیل ضعف ریتینگ قبل از تعطیلات سال نو کنسل میشود.
پیشتر کنسلی به خاطر ریتینگ دامن گیر سریال فرهاد و شیرین نیز شد.



نکات جالب:

حضور دو سوپراستار ترکیه Hande Erçel و Bugra Gülsoy در این سریال قابل توجه است.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
سریال های پیشنهادی به شما