بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Midway 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Midway 2019
+13

فیلم Midway داستان نبرد دریایی میدوِی در اقیانوس آرام را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۲ اتفاق افتاد و در طی آن یک نبرد دریایی سرنوشت‌ساز و بسیار بزرگ بین ارتش ایالات متحده آمریکا با امپراتوری ژاپن را شاهد بودیم. این نبرد دریایی حدود سه روز طول کشید که در طول آن حدود ۳۰۵۷ نفر از نظامیان ژاپنی و حدود ۳۰۷ نفر از آمریکایی‌ها کشته شدند. در سال ۱۹۷۶، یک اقتباس سینمایی دیگر و بسیار پرهزینه از این نبرد توسط شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تولید و منتشر شد که در این فیلم بازیگران مطرحی چون چارلتون هستون، هنری فوندا، جیمز کابرن، گلن فورد و هال هالبروک حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند.

توضیحات :
رتبه 1 در باکس آفیس 11th November 2019 با فروش آخر هفته $17.9M و فروش کل $17.9M
رتبه 2 در باکس آفیس 18th November 2019 با فروش آخر هفته $8.5M و فروش کل $34.9M
رتبه 5 در باکس آفیس 25th November 2019 با فروش آخر هفته $4.6M و فروش کل $43.0M
رتبه 8 در باکس آفیس 2nd December 2019 با فروش آخر هفته $3.9M و فروش کل $50.2M
رتبه 9 در باکس آفیس 9th December 2019 با فروش آخر هفته $1.9M و فروش کل $53.4Mوودی هارلسون در نقش آدمیرال چستر نیمیتز، لوک ایوانز در نقش فرمانده وید مک‌کلاسکی، پاتریک ویلسون در نقش ادوین لیتون، مندی مور، اد اسکرین، آرون اکهارت، نیک جوناس، تادانابو آسانو، دنیس کواید، لوک کلینتانک، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس، الکساندر لودویگ و کین جانسون،‌ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midway حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلمنامهٔ فیلم Midway را وس توک نوشته است و شرکت فیلمسازی Centropolis Entertainment رولاند امریش، هارالد کلوسر و مارک گوردون، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. رولاند امریش بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون The Patriot (میهن‌پرست)، فیلم Independence Day (روز استقلال)، فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم 2012 شناخته می‌شود.

فیلم Midway قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

تریلر فیلم Midway


دانلود تریلر Midway
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما