بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Gemini Man 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Gemini Man 2019
+13

در داستان فیلم جمینی من، هنری بروگن (با بازی ویل اسمیت) که یک قاتل بسیار حرفه‌ای و نابغه محسوب می‌شود، ناگهان مورد هدف یک فرد مرموز قرار می‌گیرد. این عامل مرموز اما جوان، مدام در حال تعقیب هنری است و به نظر می‌رسد که می‌تواند تمام حرکات و اقدامات او را پیشبینی کند.

توضیحات :
رتبه 5 در باکس آفیس 21st October 2019 با فروش آخر هفته $8.3M و فروش کل $36.3M
رتبه 7 در باکس آفیس 28th October 2019 با فروش آخر هفته $4.1M و فروش کل $43.4M

کانر اودانل | فیلم استیج
۸۳ از ۱۰۰

یک ایده ناب و اصیل، به همراه یک ستاره قدیمی و محبوب، در دستان یک فیلمساز تحسین شده که اسم او نولان نیست و همچنین موفقیت‌های جذاب از به کار بردن تکنولوژی‌های جدید؛ فیلم Gemini Man یک اثر سینمایی جدید نیست، بلکه یک معجزه است. این فیلم یک بیگ بنگ است؛ یک ترکیب و تلاقی عناصر و شرایط کاملا درست. این شرایط و عناصر به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا چیزی شگفت‌انگیز را خلق کنند؛ چیزی که ممکن است هرگز دیگر اتفاق نیفتد.

ولدون بی. جانسون | آریزونا ریپابلیک
۷۰ از ۱۰۰

اگر طرفدار فیلم‌های اکشن هستید یا ایده طبیعت مقابل طبیعت را در ذهن خود داشتید یا فکر کردید که اگر فرصتی به دست بیاورید و نسخه جوان‌تر خود را ببینید چه چیزهایی به او می‌گویید، قطعا از فیلم جمینی من لذت خواهید برد.



روزی نایت | آی جی ان
۶۹ از ۱۰۰

یک اثر نادرست اما جاه‌طلبانه. بازگشت انگ لی به دنیای فیلم‌های اکشن، آنطور که باید و شاید خوب نبود. اما با این حال، ویل اسمیت، بندیکت وانگ و مری الیزابت وینستد کاری کردند که این اثر عجیب و غریب، حس و حالی سرگرم کننده به خودش بگیرد؛ هرچند که فیلمنامه آن ضعف‌های بسیار زیادی داشت.

گری تامپسون | فیلادلفیا اینکوایرر
۵۰ از ۱۰۰

اگر روزی بخواهم دوباره ویل اسمیت را در دهه ۲۰ سالگی خود ببینم و به این پی ببرم که در جوانی چه شکلی بوده، همیشه می‌توانم به عقب بازگردم؛ زیرا خوشبختانه فیلم Men in Black (مردان سیاهپوش) وجود دارد.

تریلر فیلم Gemini Man


دانلود تریلر Gemini Man
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
فیلم های پیشنهادی به شما