بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال نهنگ آبی

لیست تماشا +
دانلود سریال نهنگ آبی 1397
  • کیفیت : HDTV 1080p
  • قسمت 30 اضافه شد
  • سال شروع پخش : 1397
  • کانال : نمایش خانگی
  • وضعیت پخش : به پایان رسید
  • ژانر : اجتماعی، درام
  • کشور سازنده : ایران
  • کارگردان : فریدون جیرانی
  • ستارگان : ساعد سهیلی, لیلا حاتمی, مصطفی زمانی, حسین یاری, ویشکا آسایش, مجید مظفری, ماهور الوند, حمیدرضا آذرنگ, آزاده صمدی

آرمین (ساعد سهیلی) دانشجوی تیزهوش کامپیوتر توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی اش که خودش ساخته می‌گذارند پدرش (مجید مظفری) مبتلا به بیماری ام اس شده و در آستانه جدایی از مادرش (پریوش نظریه) است او در سایت کتابخوانی با ژاله (ماهور الوند) دختری که فهرست کتاب‌های مورد علاقه اش بسیار شبیه به آرمین است آشنا می‌شود ژاله او را که مشکل مالی دارد برای کار به شرکت ساختمانی ای معرفی می‌کند که خودش در آنجا به عنوان گرافیست کار می‌کند آرمین در شرکت با بهمن (حسین یاری) رئیس شعبه آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن هاله (آزاده صمدی) منشی فضول شرکت نادر (حمیدرضا آذرنگ) رئیس هیئت مدیره شرکت مادر و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر آشنا می‌شود آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه اوست ..

توضیحات :
تصویربرداری سریال «نهنگ آبی» که تولید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است، در مدت شش ماه به طول انجامید و در روز ۱۴ خردادماه به پایان رسید. ساعد سهیلی نیز بازیگر نقش اول آن است. این نخستین همکاری ساعد سهیلی و لیلا حاتمی در شبکه نمایش خانگی و نیز نخستین بار است که در کنار لیلا حاتمی به ایفای نقش می‌پردازد.

بازیگرانی چون ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند؛ و همچنین تصویربرداری سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان در تهران به پایان رسیده‌است و همزمان با تصویربرداری از لوگوی این سریال رونمایی شد.

موسیقی متن و تیتراژ ابتدایی سریال نهنگ آبی را امید رئیس دانا تولید کرده‌است و تیتراژ پایانی سریال با صدای کاوه یغمایی و سیروان خسروی است.


جداشدن لیلا حاتمی از مجموعه

لیلا حاتمی در روز ۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا و انتشار متنی جداشدن خود را از سریال نهنگ آبی خبر داد. قسمتی از نامه بدین شرح می‌باشد؛

لازم می‌دانم دربارهٔ نقش، حضور و غیبتم در سریال «نهنگ آبی» چند نکته را با تماشاگرانی که آناهیتا و من را در این سریال دنبال کرده‌اند، در میان بگذارم. حضور من در این سریال با این قول و قرار صورت گرفت که این نقش در بازنویسی فیلمنامه رشد و عمق پیدا کند. وعده دادند نویسنده‌ای در راه است اما هرگز نویسندهٔ در راه، به این پروژه نرسید و نویسندهٔ اصلی سریال و تهیه‌کننده نیز نیازی در جدی گرفتن درخواست‌های من حس نکردند، یا مشغله‌های مربوط به فیلم دیگرشان، این امکان را به آنها نمی‌داد.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما