بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم سه رخ 1397

لیست تماشا +
دانلود فیلم سه رخ 1397

در خلاصه داستان فیلم 3 Faces ، بازیگر مشهور بهناز جعفری با دیدن فیلمی از دختری شهرستانی آشفته می شود . در این فیلم خانواده دختر او را تحت فشار گذاشته اند که او تحصیلاتش را در دانشکده هنر تهران رها کند . بهناز جعفری صحنه فیلم برداری خود را ترک کرده و سراغ جعفر پناهی فیلم ساز می رود تا در حل مشکل دخترک او را رهنمایی کند . آن دو به سمت روستایی در شمال غرب کشور که زادگاه دختر است می روند و در آنجا محو مهمان نوازی مردمان بومی این روستای کوهستانی می شوند اما خیلی زود در می یابند سخاوت و مهمان نوازی این مردم به اندازه حرمت گذاشتن به سنت ها برای آنها با اهمیت است .

توضیحات :
توضیحاتی در معرفی فیلم سینمایی :

ساخته جدید جعفر پناهی که ششمین اثر سینمایی او به حساب می آید فیلمی کم خرج است اما با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می کند… در این فیلم پناهی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است… در نوشتن فیلمنامه مشارکت داشته است.

این فیلم تنها یک نقش مرد دارد آن هم کارگردان سینماست و چه گزینه ای بهتر از خود پناهی، این فیلم همچنین یک بازیگر زن شناخته شده دارد آن هم بهناز جعفری است که اتفاقا قرار است خودش را بازی کند….

اما حاشیه بزرگ این فیلم آنجاست که این فیلم در هفتادویکمین فستیوال فیلم کن در فرانسه پذیرفته شده است اما به خاطر مشکلاتی که جعفرخان دارد که ما بهش ورود نمی کنیم نمی تواند به فرنگ سفر کند… هر چند درخواست ها و نامه های زیادی منتشر شده است برای انجام این سفر…

امسال ایران علاوه بر فیلم پناهی نماینده دیگری هم دارد که البته با فیلم همه می دانند کشور اسپانیا را نمایندگی می کند بله اصغر فرهادی را می گم… باید ببینیم آیا ایرانی ها از نخل های کن 2018 سهمی دارند یا خیر…

عوامل ساخت و تولید فیلم :

کارگردان و تهیه کننده: جعفر پناهی

نویسنده: نادر ساعی ور ، جعفر پناهی

تدوین: مستانه مهاجر ، پناه پناهی

صداگذاری: علیرضا علویان

طراح صحنه: لیلا نقدی

صدابردار: عبدالرضا حیدری

مدیر فیلمبرداری: امین جعفری

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما