بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Whereu0027d You Go, Bernadette 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Whereu0027d You Go, Bernadette 2019
+13

برنادت فاکس، به نظر می رسد که در زندگی همه چیز دارد؛ یک همسر دوست داشتنی، یک دختر نوجوان باهوش و یک خانه زیبا. اما زمانی که برنادت به صورت ناگهانی ناپدید می شود؛ اطرافیانش به فکر می افتند که کجا ممکن است رفته باشد....

توضیحات :
داستان فیلم کجا رفتی برنادت براساس رمانی است که با همین نام و به نویسندگی ماریا سمپل نوشته شده است. فیلم Where’d You Go Bernadette داستان شخصیتی به نام برنادت فاکس (با بازی کیت بلانشت) را حکایت می‌کند؛ یک معمار و مادر یک خانواده. درست پیش از اینکه برنادت گوشه‌گیر شود و بعد از آن به همراه خانواده‌اش به یک تعطیلات خانوادگی بروند، گم می‌شود. کیت بلانشت در نقش شخصیت اصلی داستان یعنی برنادت، بیلی کروداپ بازیگر فیلم Justice League (لیگ عدالت) و فیلم Spotlight (نورافکن)، کریستن ویگ بازیگر فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) و فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴)، لارنس فیشبرن بازیگر فیلم اهتزاز آخرین پرچم و سریال Black-ish، توریان بلساریو بازیگر سریال Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا)، جودی گریر بازیگر فیلم Halloween (هالووین) و بازیگر تازه‌کاری به نام اما نلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


علاوه بر کارگردانی، ریچارد لینکلیتر در نگارش فیلمنامه‌ی فیلم کجا رفتی برنادت به هولی جنت و همچنین وینس پالمو کمک کرده است. نینا جیکوبسون، برد سیمپسون و جینجر اسلج تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. از طرف دیگر، مگان الیسون و جیلیان لانگ نکر هم از جمله افرادی هستند که تهیه کنندگی اجرایی فیلم Where’d You Go Bernadette را انجام می‌دهند. فیلم Where’d You Go Bernadette برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) تنظیم شده است.

تریلر فیلم Whereu0027d You Go, Bernadette


دانلود تریلر Whereu0027d You Go, Bernadette
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما