بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Toy Story 4 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Toy Story 4 2019
+6

داستان این انیمیشن که ادامه قسمت های قبلی است، چند سال بعد از اینکه اندی اسباب بازی های خود را به بانی داد، اتفاق می افتد. هنگامی که بانی در “کارگاه هنر و مهارت” یک اسباب بازی جدید به نام فورکی می سازد، وودی، باز و مابقی اسباب بازی ها با مشکل جدیدی روبرو می شوند. فورکی با یک بحران وجودی مواجه شده و درک درستی از اسباب بازی بودن ندارد. به همین خاطر، بقیه به او کمک می کنند تا یاد بگیرد چگونه یک اسباب بازی باشد. اما هنگامی که بانی و خانواده اش راهی یک سفر جاده ای می شوند، فورکی فرار می کند و وودی تلاش می کند که او را نجات دهد. این موضوع باعث می شود که وودی و فورکی در نزدیکی یک شهر کوچک از بقیه اسباب بازی ها جدا شوند. همزمان با اینکه باز و دیگر اسباب بازی ها تلاش می کنند که وودی و فورکی را پیدا کنند، وودی و فورکی در مغازه عتیقه فروشی این شهر کوچک با بو پیپ برخورد می کند. طولی نمی کشد که بو پیپ چشم انداز جدیدی را در مورد واقعیت اسباب بازی بودن به وودی می دهد…

توضیحات :
رتبه 1 در باکس آفیس 24th June 2019 با فروش آخر هفته $120.9M و فروش کل $120.9M
رتبه 1 در باکس آفیس 1st July 2019 با فروش آخر هفته $59.7M و فروش کل $238.7M
رتبه 2 در باکس آفیس 8th July 2019 با فروش آخر هفته $33.9M و فروش کل $306.1M
رتبه 2 در باکس آفیس 15th July 2019 با فروش آخر هفته $20.9M و فروش کل $346.7M
رتبه 3 در باکس آفیس 22nd July 2019 با فروش آخر هفته $15.6M و فروش کل $376.5M
رتبه 4 در باکس آفیس 29th July 2019 با فروش آخر هفته $10.5M و فروش کل $396.2M
رتبه 5 در باکس آفیس 5th August 2019 با فروش آخر هفته $7.3M و فروش کل $410.2M
رتبه 9 در باکس آفیس 12th August 2019 با فروش آخر هفته $4.5M و فروش کل $419.7M

رتبه 120 در 250 فیلم برتر دنیا از نگاه مردم عادی




حال بیایید با هم نگاهی به نقدهای منتشر شده از انیمیشن Toy Story 4 بیندازیم:

رابی کالین | تلگراف

۱۰۰ از ۱۰۰

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 باری دیگر این حقیقت را اثبات کرد که در بهترین حالت، هیچ استودیو انیمیشن سازی فوق‌العاده دیگری مانند پیکسار در این حوالی وجود ندارد.

آلونسو دورالدو | TheWrap

۹۵ از ۱۰۰

استودیو پیکسار می‌توانست در همان قسمت قبلی، کار این مجموعه را به راحتی و با پایانی فوق‌العاده، تمام کند که نگاه کردن دوباره و چند باره آن هنوز هم دوست داشتنی، تکان دهنده و بسیار لذت‌بخش باشد. اما اگر آنها این توانایی را دارند که این سطح از شگفتی را به نمایش بگذارند، پس همچنان کار خود را ادامه دهند.

لارا پرودوم | آی جی ان

۹۵ از ۱۰۰

استودیو انیمیشن سازی پیکسار باز هم یک اثر خنده‌دار و در عین حال فوق‌العاده تکان دهنده و تاثیرگذار دیگر را در این مجموعه بسیار محبوب و بلاک باستری ساخت و به نمایش درآورد.

ریچارد لاوسون | ونیتی فیر

۸۵ از ۱۰۰

انیمیشن Toy Story 4 نه تنها لحظات خنده‌دار خیلی زیاد و همچنین هیجان‌های هوشمندانه‌ای را به مخاطب ارائه می‌کند بلکه موضوعات اصلی این مجموعه را مورد بررسی قرار می‌دهد و به طرز زیبایی آنها را می‌پیچاند.



دن جولین | امپایر

۸۰ از ۱۰۰

چهارمین قسمت از مجموعه داستان اسباب بازی، مانند قسمت‌های قبلی آن اصلا ضروری نبود و لزوم آن احساس نمی‌شد. با این حال از طرف دیگر، اصلا نمی‌توان لذت دوباره دیدن وودی را در کنار دوستانش، آن هم زمانی که دوباره در حال ماجراجویی هستند، انکار کرد؛ هرچند که ممکن است دوباره این قسمت در پایان خود شما را به گریه بیندازد.

پت براون | مجله اسلنت

۷۵ از ۱۰۰

درست است که این انیمیشن بسیار زیبا، پر از صحنه‌های خنده‌دار و احساسات عمیق است که شما را از زندگی واقعی و مشکلات آن دور می‌کند اما در عین حال هم اصلا نمی‌توان گفت که قدرت بصری قسمت‌های قبل خود را دارد.

مت سینگر | اسکرین کراش

۷۰ از ۱۰۰

در ذهن من هیچ شکی وجود ندارد که داستان اسباب بازی 4، ضعیف‌ترین قسمت در این مجموعه انیمیشنی محبوب بوده است. اما در عین حال هم پرخطرترین و غیرقابل پیشبینی‌ترین قسمت این مجموعه بود که تماشای آن را فوق‌العاده لذت‌بخش می‌کرد.

پیتر بردشاو | گاردین

۶۰ از ۱۰۰

این اثر تنها ممکن است که ایده‌ها و داستان‌های کلی قسمت‌های قبل این مجموعه را تکرار کرده باشد. اما باز هم با این اوصاف، اگر آن را با قسمت چهارم مجموعه‌های دیگر و همچنین آثار اخیر استودیو پیکسار مقایسه کنیم، می‌بینیم که انیمیشن داستان اسباب بازی 4 چقدر فوق‌العاده و مانند یک جواهر جذاب است.

لازم به ذکر است که این اثر توانسته تا به این لحظه رتبه ۱۶ را در لیست بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ به دست بیاورد..

تریلر فیلم Toy Story 4


دانلود تریلر Toy Story 4
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما