بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Anna 2019 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Anna 2019
+15

این فیلم در مورد زنی به نام آنا است که در زیر صورت زیبا و برجسته اش، یک راز بزرگ خوابیده است. او توانایی ها و مهارت های ماندگاری دارد که از آن ها برای تبدیل شدن به یکی از ترسناک ترین قاتلان دولت در سراسر دنیا استفاده می کند…

توضیحات :
دوبله فارسی فیلم آنا


رتبه 90 در برترین فیلم های سال 2019


رتبه 9 در باکس آفیس 24th June 2019 با فروش آخر هفته $3.6M و فروش کل $3.6M


فیلم Anna یک فیلم تریلر است با بازی مارک استرانگ در نقش جان، یک فرد بی اعتنا و سرد که کار ریموت ویو اینگ (مشاهده از راه دور یا دیدن نقاط دیگر خارج از بدن) انجام میدهد و از قدرتش استفاده میکند تا به قربانی ها کمک کند بیاد بیاورند وقتی جرم بوقوع پیوست چه اتفاقی افتاد. او به خانه یک نوجوان آشفته به اسم آنا (Taissa Farmiga) فرستاده میشود، کسی که متهم به مسموم کردن همکلاسی های دخترش است. آنا چیزی نمیخورد و یکی از چالش های جان این است که در طی مدتی که تلاش میکند حقیقت پشت کارهای او را کشف کند، او را وادار به غذا خوردن بکند.

برای قسمتی از ذهن من سوال بود که آیا این فیلم در یک یا دو دهه قبل ساخته شده یا نه. نتنها فیلم در مقایسه با فیلم های اخیر کارگردان فیلم Jorge Dorado یعنی Non-Stop و یا حتی Orphan، ناشیانه تر بنظر میاید، بلکه موضوع فیلم هم بیشتر بنظر میاید بدرد دهه نود میخورد نه قرن بیست و یکم. بطور خاص، ایده ریموت ویو اینگ زمانی که آرت بل با ریموت ویو اینگ ستاره دنباله دار هال-باپ توجه ها را بخودش جلب کرد از مد افتاد. کاری که برخی بر این عقیده هستند که باعث خودکشی های عظیم سال ۱۹۹۷ شد.
اگرچه ایده ریموت ویو اینگ باعث خودکشی این عده از افراد که واضحاَ دارای مشکلات روحی بودند نبود، اما همین موضوع باعث نابود شدن ایده ریموت ویو اینگ شد.

با تمام این تفاسیر، فیلم آنا آنقدرها هم بد نیست. این اثر بعنوان فیلمی در ژانر تریلر روانشناسانه ساخته شده، بازی های مناسب هستند و لحظات چندش آوری هم در فیلم وجود دارد. بعنوان یک طرفدار این ژانر، از تملقی که فیلم انجام میدهد ممنون هستم، ولی بهتر بود فیلم بعنوان یک اثر دلهره آور و جنایی ساخته میشد.
مشکل فیلم این است که تمایل دارد در برخی لحظات درونگرا باشد، که همین موضوع دنبال کردنش و استفاده از ریموت ویو اینگ و جنبه های روانی بعنوان رابطی برای ساخت یک داستان کمتر قانع کننده و بیشتر جالب توجه را سخت میکند. آنا با سنت های سبک وحشت بازی میکند، ولی هیچوقت به نقطه ای که به بیننده شوک واقعی بدهد نمیرسد.

تریلر فیلم Anna


دانلود تریلر Anna
عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما