بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال کره ای گوی جادویی

لیست تماشا +
دانلود سریال Abyss 2019

سریال “آبیس (Abyss)” درباره یک زن و یک مَرده که در یک حادثه تراژدیک و غم انگیز جانشون رو از دست دادن و حالا شانس این رو پیدا کردن که روحشون توسط یک گوی جادویی دوباره به این دنیا برگرده.

گو سه یئون یک دادستان سرسخت، موفق و زیبا بوده که در دفتر اجتماعی منطقه سئول کار میکرده که در اثر یک تصادف مرگبار جانشو از دست میده. با این حال، با توجه به این گوی جادویی روح او دوباره به زندگی بر میگرده ولی اینبار در ظاهری کاملا متفاوت. گو سه یئون اکنون مالک یک شکل ظاهری است که آنرا بر اساس اینکه در زندگی قبلیش چقدر خوب بوده کسب کرده است.

چا مین، وارث بسیار باهوش یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی بوده است همچنین او فردی زیرک، فروتن و مهربان بوده. اگرچه او هردوی هوش و پول را داشته ولی خود را فردی جذاب نمیدانسته. او نیز همانند کو سه یئون طی یک تصادف جونشو از دست میده و با توجه به این گوی سحرآمیز دوباره به زندگی بر میگرده ولی با ظاهری کاملا متفاوت، اینبار به عنوان یک مرد فوق العاده خوش تیپ و جذاب به همان اندازه که در زندگی قبلیش خوب بوده.

گو سه یئون و چا مین به عنوان یک وکیل و یک مدیر در یک شرکت خصوصی مشغول یه کار میشوند و تصمیم میگیرند که در مورد حوادث جادویی تحقیق کنند. رفته رفته این دو نفر …

توضیحات :
تاریخ پخش: May 6, 2019 | دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

تعداد قسمت: ۱۶

عنوان ها: آبیس | گوی جادویی | بی پایان | Abyss: Soul Revival Marble

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما