بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Anna and the Apocalypse 2017

لیست تماشا +
دانلود فیلم Anna and the Apocalypse 2017
+16

آنا دختر نوجوانی است که از زندگی دبیرستانی خود خسته شده اما او، به یکباره خود را در میان زامبی های آخرالزمانی می برند که..

توضیحات :
نام فیلم : آنا و آخرالزمان

به‌تازگی جدیدترین پیش‌نمایش فیلم «آنا و آخرالزمان» Anna and the Apocalypse منتشر شده است. پس از موفقیت فیلم «لالا لند» La La Land، بار دیگر ساخت فیلم‌های موزیکال رواج پیدا کرد و زمان‌بندی این فیلم نمی‌توانست از این بهتر باشد. «آنا و آخرالزمان» اولین فیلم موزیکال زامبی‌ای کریسمسی است، ژانرهایی که در نگاه اول به نظر می‌رسد اصلاً نمی‌تواند در یک فیلم کنار هم قرار بگیرند. با توجه به پیش‌نمایش آن، به نظر می‌رسد تماشای «آنا و آخرالزمان» یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز تعطیلات کریسمس امسال خواهد بود.
پس از استقبال از این فیلم در جشنواره فیلم فنتستیک فست Fantastic Fest، کمپانی اوریون پیکچرز Orion Pictures، حق پخش «آنا و آخرالزمان» را خریداری کرد. سال گذشته پیش‌نمایشی از این فیلم منتشر شد، اما پس از مدتی از یوتیوب پاک شد، به همین دلیل، پیش‌نمایشی که به‌تازگی منتشر شده که پر از حمله زامبی‌ها، صحنه‌های رقص و صحنه‌های دیدنی‌ای که بسیار باهم در تناقض‌اند، است را می‌توان اولین پیش‌نمایش رسمی «آنا و آخرالزمان» دانست.
در این پیش‌نمایش گفته می‌شود که این فیلم «بهترین اتفاق تعطیلات امسال» است و معمولاً از این صحبت‌ها در مورد فیلم‌های زیادی می‌شود، اما در این مورد خاص، به نظر می‌آید که حق با آن‌هاست.
پیش‌نمایش با صحنه‌ای از شب قبل از کریسمس آغاز می‌شود و به‌طور زیرکانه‌ای داستان کلی فیلم را توضیح می‌دهد. پس‌ازآن، صحنه‌های زیادی از حمله‌ زامبی‌ها و در کنار آن صحنه‌های رقص و آوازی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد کاملاً مناسب نمایش‌های برادوی هستند. حتی بعدتر در فیلم مشخص می‌شود که جاستین بیبر Justin Bieber نیز زامبی شده است که این نکته بدون شک یکی از نکات مثبت فیلم است. می‌توان گفت این فیلم ظاهری مانند Shaun of the Dead و باطنی مثل «موزیکال دبیرستان» High School Musical دارد که اتفاقاً ترکیب بدی از آب درنیامده است.
الا هانت Ella Hunt، مالکوم کامینگ Malcolm Cumming، بن ویگینز Ben Wiggins، سارا اسوایر Sara Swire، کریستوفر لوویکس Christopher Leveaux، مارلی سیو Marli Siu، مارک بنتون Mark Benton و پل کی Paul Kaye در این فیلم بازی می‌کنند. ایده این فیلم رایان مک‌هنری Ryan McHenry داده است که برای ویدیوهای «رایان گاسلینگ غلات صبحانه‌اش را نمی‌خورد» Ryan Gosling Won’t Eat His Cereal، معروف است. مک‌هنری فیلمی کوتاه به اسم «موزیکال زامبی» Zombie Musical را کارگردانی کرده بود که منبع الهام این فیلم است. او فیلم‌نامه «آنا و آخرالزمان» را با همکاری الن مک‌دونالد Alan McDonald، قبل از این‌که الن در سال ۲۰۱۵ از دنیا برود، نوشتند. جان مک‌فیل John McPhail به‌جای او کارگردانی این فیلم را به‌ عهده گرفت.
منتقدانی که این فیلم را دیده‌اند، بسیار از آن راضی هستند. تا به امروز رتبه رضایت از این فیلم در سایت روتن توماتوز Rotten Tomatoes، نود درصد است. من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم «آنا و آخرالزمان» را پارسال در جشنواره فنتستیک فست ببینم و به نظرم فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای است و در فصل تعطیلات بسیار موفق خواهد بود. هم‌زمان با منتشر شدن پیش‌نمایش، پوستر رسمی فیلم نیز منتشر شده است.
«آنا و آخرالزمان» از روز ۳۰ نوامبر در شهرهای منتخب و سپس از ۷ دسامبر در تمام سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود1
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما