بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم The Favourite 2018

لیست تماشا +
دانلود فیلم The Favourite 2018
+14

زمانی که ملکه بیمار می شود، ندیمه او سارا، امور را به دست می گیرد. اما بزودی ندیمه ای دیگر به نام ابیگل از راه می رسد و جایگاه او را متزلزل می کند و...

توضیحات :
حال بیایید با هم نگاهی به نقدهای منتشر شده از فیلم The Favourite بیندازیم:
جانی اولکسینسکی | نیویورک پست

۱۰۰ از ۱۰۰

عملکرد و ایفای نقشی که در آینده‌ای نزدیک تقریبا همه سینما دوستان درباره‌ی آن صحبت خواهند کرد، مربوط به نقش سلطنتی و جدید الیویا کلمن خواهد بود که در اثر زیبا و درام The Favourite ایفا کرده است.

لی مارشال | اسکرین اینترنشنال

۱۰۰ از ۱۰۰

فیلم The Favourite یکی از معدود آثار سینمایی به حساب می‌آید که انرژی آن توسط سه ستاره‌ی اصلی و مرکزی داستان و عملکرد آنها تولید می‌شود. از طرف دیگر، بخش زیادی از این تولید انرژی به این خاطر است که آنها با شخصیت‌هایی که به آنها محول شده، خو گرفتند و به طرز فوق‌العاده‌ای آنها را ایفا کردند.

جو مورگنسترن | وال استریت ژورنال

۹۰ از ۱۰۰

می‌توان گفت که کمدی این فیلم زیبا، غالبا تاریک و واقعا خنده‌دار و جالب است. تصاویر و منظره‌هایی هم که این فیلم به نمایش می‌گذارد، واقعا زیبا و باشکوه هستند.

اریکا ابیل | فیلم ژورنال اینترنشنال

۹۰ از ۱۰۰

اما استون، ریچل وایس و الیویا کلمن که واقعا و به طور ویژه فوق‌العاده عمل کرد، توانستند در کنار یکدیگر یک ترکیب بسیار جذاب را به وجود بیاورند؛ ترکیبی که با دیدگاه کارگردان کاملا هماهنگ و سازگار بود.


ای. اولیور ویتنی | اسکرین کراش

۸۰ از ۱۰۰

این فیلم بیشتر از اینکه متعلق به یورگوس لانتیموس باشد، متعلق به الیویا کلمن، اما استون و ریچل وایس است. فیلم The Favourite تقریبا فقط یک بهانه است که ما به تماشای این اثر برویم و ببینیم که این سه بازیگر فوق‌العاده، چگونه تلاش می‌کنند که در کنار یکدیگر جلو بروند و موفق عمل کنند.

جاشوا راث کاف | تایم اوت

۸۰ از ۱۰۰

چیزی که باعث شده فیلم The Favourite موفق عمل کند، زنان حاضر در آن هستند؛ افرادی که به معنای واقعی کلمه هم در داخل فیلم فرمانروایی می‌کنند و هم در خارج از آن، بر لذت ما مسلط می‌شوند و آن را کنترل می‌کنند.

رکس رید | آبزرور

۷۵ از ۱۰۰

صرف نظر از اینکه شما در زمان تماشای این اثر باید یک سری مطالب را راجع به جریان بازگردانی پادشاهی انگلستان تحمل کنید، در انتها مجبور می‌شوید به این موضوع اعتراف کنید که عملکرد الیویا کلمن در نقش ملکه کودن و کند ذهن انگلستان، به معنای واقعی کلمه دیوانه کننده و شاهکار است.

لازم به ذکر است که فیلم The Favourite توانسته رتبه ۸ را در لیست بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۸ کسب کند. همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فیلم The Favourite نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای عالی و جذاب بدانیم. به‌علاوه به نظر می‌رسد که با فیلم خیلی خوبی رو‌به‌رو هستیم که به احتمال زیاد جمع کثیری از طرفداران آثار سینمایی و بینندگان اینگونه کارها از آن راضی و خشنود خواهند بود.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما