بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال برنده باش

لیست تماشا +
دانلود رایگان مسابقه برنده باش

برنامه “برنده باش” که پیش از این “میلونر شو” نام داشت توسط تهیه کنندگان سری اول برنامه “دورهمی” تولید شده و یکی از دلایل رسانه ای شدن بیشتر این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌های سیما، اجرای این برنامه توسط محمدرضا گلزار بازیگر سینما است، که اولین حضور خود را در تلویزیون و به عنوان مجری تجربه کرده است. گلزار هدف برنامه “برنده باش” را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیان کرد و خاطرنشان کرد مخاطبان می توانند با شرکت در این برنامه که قالبی مسابقه‌ای دارد با پاسخ به سوالاتی که از آنها از کتب مختلف پرسیده می‌شود برنده صد میلیون جایزه نقدی شوند.

توضیحات :
در هر قسمت از مسابقه برنده باش چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد. در واقع این مبلغ بزرگترین جایزه‌ای است که تاکنون در صدا و سیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

حضور در مسابقه برنده شو تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. همچنین برای افرادی که نتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند اقدامات جذابی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.

لینک های دانلود
سریال های پیشنهادی به شما