بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم بیدار شو آرزو 1383

لیست تماشا +
دانلود فیلم بیدار شو آرزو 1383

آموزگار جوان روستایی در حاشیه شهر بم پس از بیرون آمدن از زیر آوار پی می برد همکارش جان سپرده است، او به سوی شهر راه می افتد تا برای اهالی کمک بیاورد، اما با رسیدن به شهر ناباورانه درمی یابد که فاجعه اصلی در آنجا روی داده است و از هر گوشه و کناری فریاد شیون و زاری و درخواست کمک بلند است؛ وی در بیمارستان ویران و پر از مجروح و کشته به روحانی برمی خورد و به توصیه و راهنمایی او به گورستان شهر رفته و به کار غسل دادن زن ها و دفن آن ها می پردازد. مردی زندانی که در اثر ویرانی زندان خود را به شهر رسانده، برای غسل دادن زن، مادر و فرزندش «آرزو» از او کمک می خواهد…

توضیحات :
درباره فیلم:
بیدار شو آرزو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری محصول سال 1383 است. این فیلم که با موضوع زلزله بم مقابل دوربین رفت، با وجود گذشت 13 سال از تولید آن فرصت اکران عمومی پیدا نکرده بود. تا اینکه در آذر ماه 1396 با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در گروه هنر و تجربه اکران خود را روی پرده سینما آغاز کرد. کیانوش عیاری درباره این فیلمش گفته است: «عذرخواهی می‌کنم چراکه این فیلم همانند زلزله تلخ است. این را به حساب اغراق نگذارید، بگذارید به حساب برخورد حسی سازندگان با این واقعه.»

عوامل فیلم:
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: کیانوش عیاری، موسیقی: امید رئیس دانا، مدیر فیلمبرداری: منصور آذرگل، تدوین: کیانوش عیاری.

لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما