بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Batman Ninja 2018 با دوبله فارسی

لیست تماشا +
دانلود فیلم Batman Ninja 2018
+13

در اصل داستان این انیمیشن را می توان به عبارتی توصیف نسخه Batman Gotham City را در فضایی قدیمی تر و در دوران نینجا ها و در راستای آن نیز دشمنان مخالف خود هم نیز در همین فضا مشخض نمود و سازگار نشان داد.دشمن همان دشمن معروف و همیشگی جوکر است. که دنیای سامورایی وار ژاپنی تعمیم یافته و دشمنان هم به همین سبک و در همین فضا طراحی شده اند.حضور تمامی کارکتر های سری فیلم های بتمن در این انیمیشن مشهود است و همه ی آن ها در دسته ی شر و خیر مبارزه میکنند. Batman Ninja سعی در متوقف کردن اعمال خراب کارانه و شیطانی Joker دارد اما اینبار Joker قدرتی فراتر از Batman Ninja دارد و Batman Ninja مجبور با استفاده تمام آنچه در اختیار دارد او را از پا در آورد.میزان تخلیه تزریق شده در 2018 Batman Ninja بسیار زیاد است و این تخیل در داستان علاوه بر اینکه جذابیت انیمشن نکاسته،بلکه بسیار انیمیشن را جذاب تر و خاص تر نموده.

توضیحات :
دوبله فارسی فیلم بتمن نینجا
...
مدیر دوبلاژ: علیرضا وارسته
ترانه سُرا: عرفان هنربخش
میکس ترانه : بهزاد الماسی
گویندگان: مسعود تقی پور (بتمن)، علیرضا وارسته (جوکر)، ساناز غلامی (کت وومن)، محمدرضا صولتی (آلفرد / پنگوئن)، راضیه فهیمی (هارلی کوئین)، علیرضا طاهری (گوریلا گراد)، عرفان هنربخش (رابین)، سامان مظلومی (نایتوینگ)، مینا مومنی (پویزن آیوی)، بهزاد الماسی (رد رابین)، فرهاد اتقیایی (دث استروک)، ناصر محمدی (دو چهره)، عباس چهاردهی (نماینده قبیله)، کسری نیک آذر (رد هود)، و مجید حبیبی (تیترها)
دوبله شده توسط موسسه فرهنگی هنری سورن


محصول کمپانی Warner Bros. Animation و شخصیت سازی این انمیشن از ابداعات DC Entertainment این کمپانی بوده است.این انیمیشن بر اساس گفته ای سران کمپانی Warner Bros. Animation قرار در اوایل سال 2018 به نمایش گذاشته شود و تا کنون یک تریلر رسمی از آن منشر شده است.که بسیار از مخاطبان خاص سری فیلم ها و انیمیشن Batman را به خود جلب نموده....

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما