بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم The Babysitter 2017

لیست تماشا +
دانلود فیلم The Babysitter 2017
+18

حوادث غیر منتظره یک شب برای یک پسر جوان در بدترین حالت رخ میدهد و حال او در تلاش است تا از چنگ پرستار بچه ای که یک خلافکار است فرار کند .

توضیحات :
کمپانی نتفلیکس تریلری رسمی برای فیلم کمدی/ترسناک The Babysitter (پرستار بچه) منتشر کرده است که در زیر می توانید با دو کیفیت مشاهده یا دانلود کنید. این سرویس آنلاین در ابتدا به ساخت سریال های ابتکاری می پرداخت و با سریال House of Cards (خانه پوشالی) در سال ۲۰۱۳ شروع شد، ولی از آن زمان، این سرویس دست به ساخت هر نوع فیلم و سریالی زده است. در سال های اخیر نتفلیکس توانسته است پروژه های بسیار بزرگی را بدست بگیرد که شامل پروژه جدید مارتین اسکورسیزی به نام The Irishman (ایرلندی) و سریال موزیکال دیمین چزل می باشد.

با این حال، پروژه های بسیار دیگری نیز توسط نتفلیکس در حال ساخت می باشند که ممکن است زیاد پر آوازه و مهم نباشند ولی مطمئنا برخی از کاربران این سرویس آنلاین را سرگرم خواهند کرد. یکی از این پروژه ها نیز فیلم کمدی/ترسناک پرستار بچه است، فیلمی در مورد پسر ۱۲ ساله ای که پرستار خود را دوست دارد ولی متوجه می شود که این پرستار سعی دارد از او به عنوان قربانی استفاده کند.

کارگردانی فیلم پرستار بچه را McG در دست دارد و فیلمنامه آن را برایان دافیلد (Insurgent) قلم زده است. بازیگران این فیلم شامل سامارا ویوینگ (Monster Trucks)، بلا ترون (The DUFF)، رابی امل (The Flash)، اندرو باچلور (We Are Your Friends)، هانا می لی (Pitch Perfect) و جودا لوییس (Demolition) می باشد.

فیلم پرستار بچه در روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۷) بر روی نتفلیکس عرضه شد...

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما