بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم City of Ghosts 2017

لیست تماشا +
دانلود فیلم City of Ghosts 2017
+17

مستندی که تلاش های زیر “رقه است که در سکوت قتل عام،” تعداد انگشت شماری از فعالان ناشناس که با هم متحد شده و پس از میهن خود توسط ISIS در سال ۲۰۱۴٫ در نظر گرفته شد با دسترسی عمیقا شخصی، این داستان یک گروه شجاع روزنامه نگاران شهروند است آنها به عنوان واقعیت های زندگی مخفی رو به رو، در اجرا، و در تبعید، خطر جان خود را به ایستادگی در مقابل یکی از بزرگترین شر در جهان امروز است

توضیحات :
رتبه 47 در باکس آفیس 31st July 2017 با فروش آخر هفته 0.01M$ و فروش کل 0.1M$
رتبه 58 در باکس آفیس 14th August 2017 با فروش آخر هفته 0.01M$ و فروش کل 0.13M$
رتبه 64 در باکس آفیس 7th August 2017 با فروش آخر هفته 0M$ و فروش کل 0.11M$
رتبه 93 در باکس آفیس 21st August 2017 با فروش آخر هفته 0M$ و فروش کل 0.12M$
رتبه 94 در باکس آفیس 28th August 2017 با فروش آخر هفته 0M$ و فروش کل 0.12M$

«شهر ارواح» (City of Ghosts) سومین فیلم کارنامه‌ی متیو هاینمن است که در جشنواره ساندنس روی پرده می‌رود؛ پس از مستند «فرار از آتش: مبارزه برای نجات نظام سلامت آمریکا» (2012، که به طور مشترک با سوزان فرومکه کارگردانی شد) و مستند نفس‌گیر و غوطه‌ورکننده‌ی «سرزمین کارتل» یا «سرزمین قاچاقچیان» محصول 2015 (که در جشنواره سینماحقیقت سال گذشته هم روی پرده رفت) درباره جنگ با قاچاقچیان مواد مخدر در مکزیک.
امسال متیو هاینمن «شهر ارواح» را به پارک سیتی آورده است که می‌توان آن را «سرزمین کارتل با حضور داعش» توصیف کرد؛ هرچند هاینمن به‌مراتب فیلم‌ساز توانمندتر و پیچیده‌تری است که بتوان با چنین عبارت ساده‌ای از کنارش عبور کرد. او در این فیلم یک بار دیگر جانش را به خطر انداخته و پا به قلمروی تیره‌وتار و خشونت‌آمیز نیروهای داعش گذاشته است. با این حال اگر «سرزمین کارتل» فیلمی دیوانه‌وار، غریزی و از نظر اخلاقی پیچیده بود، «شهر ارواح» اثری کنترل‌شده، متمرکز و البته احساسی است.
قهرمانان «شهر ارواح» گروهی از روزنامه‌نگاران بومی اهل الرقه در سوریه هستند که دور هم جمع شدند و وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی با عنوان «الرقه بی‌صدا غرق خون می‌شود» (Raqqa is Being Slaughtered Silently: RBSS) را راه‌اندازی کردند. این گروه سمپاتیک دنیا را از حضور داعش در کرانه‌های رود فرات و حمله‌ی آن‌ها در قالب کاروان‌های موتوری به الرقه باخبر می‌کنند و این در حالی است که داعشی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا شهر را از ماهواره‌ها، اینترنت و دوربین‌ها خالی کنند.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما