بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم اصلا جور در نمیاد 1392

لیست تماشا +
دانلود فیلم اصلا جور در نمیاد 1392

سوگند برای اینکه بتواند تحصیلات خود را در خارج از کشور ادامه دهد باید بنا به درخواست پدرش ازدواج کند. در چنین شرایطی یک خواستگار فرنگی برای ایشان پیدا می‌شود

توضیحات :
بیوگرافی بازیگر اصلی فیلم:
کامبیز دیرباز، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۵۴ در تنکابن متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر آغاز کرد. کامبیز دیرباز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «دوئل» (۱۳۸۲) از بیست و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر را در کارنامه دارد.

کامبیز دیرباز فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۸ با ایفای نقش در فیلم «دختران انتظار» به کارگردانی رحمان رضایی، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

دیرباز در فیلم‌هایی چون «به نام پدر» (۱۳۸۴)، «اخراجی‌ها» (۱۳۸۵)، «انعکاس» (۱۳۸۶)، «شرط اول» (۱۳۸۸) و «خاکستر و برف» (۱۳۹۱)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «تب سرد» (۱۳۸۳)، «در چشم باد» (۱۳۸۹-۱۳۸۴)، «نابرده رنج» (۱۳۸۹-۱۳۸۸)، «پریدخت» (۱۳۸۶)، «بوی باران» (۱۳۹۲)، «میکائیل» (۱۳۹۳) و «آقا و خانم سنگی» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است. از افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «دوئل» (۱۳۸۲) از بیست و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر اشاره کرد.

لینک های دانلود
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما