بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم WWE Royal Rumble 2017

لیست تماشا +
دانلود فیلم WWE Royal Rumble 2017

مسابقات رویال رامبل یکی از چهار پی پر ویو برتر کشتی کج می باشد که هر ساله برگزار میشود . جذاب ترین بخش این مسابقات مسابقه ۳۰ نفره است که در مسابقه امسال آندرتیکر و براک لزنر و گلدبرگ

توضیحات :
رویال رامبل شامل مسابقاتی بین دشمنی‌های موجود، ماجراهای پیش آمده و استوری‌هایی خواهد بود که پیش از این در برنامه‌های راو یا اسمک داون پخش شده بود. کشتی‌گیرها با توجه به مسابقات یا سری اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد و تنش را به حد اکثر می‌رساند، نقش منفی یا قهرمان به خود می‌گیرند.

طبق رسم هرساله در رویال رامبل، رقابت بَتِل رویال بین کشتی گیران برگزار می‌شود به این صورت که هر ۹۰ ثانیه یک نفر وارد رینگ می‌شود. برنده این مسابقه، فرصت رقابت بر سر کمربند دبلیودبلیوئی یا کمربند یونیورسال دبلیودبلیوئی در رسلمانیا ۳۳ را پیدا خواهد کرد. در راو ۲۱ نوامبر، گُلدبِرگ که شب قبل در سروایور سریز مقابل براک لزنر پیروز شده بود، اعلام کرد که خودش اولین ورودی در مسابقه رویال رامبل این سال خواهد بود. هفته بعد در راو، مایکل کول، مصاحبه‌ای اختصاصی با پل هیمن داشت که طی آن هیمن گفت که شکست لزنر در سروایور سریز یک تحقیر بزرگ برای لزنر و خودش بوده و بخاطر این بود که آنها گلدبرگ را دست کم گرفته بودند و اینکه، اکنون لزنر چیزی برای ثابت کردن در خود میبیند و برای محقق شدنش باید در رویال رامبل حضور داشته باشد چون گلدبرگ در آن حضور خواهد داشت. بنابراین هیمن بطور رسمی حضور لزنر را در رویال رامبل اعلام کرد.

در راو ۲ ژانویه ۲۰۱۷، هر سه عضو د نو دی و همینطور کریس جریکو و براون استرومن هم حضور خود را در مسابقه رامبل اعلام کردند.

همچنین بارون کوربین در اسمک‌داون ۳ ژانویه، سث رالینز و آندرتیکر در راو ۹ ژانویه و دین امبروز، د میز و دالف زیگلر در اسمک‌داون ۱۰ ژانویه اعلام کردند که در مسابقه رویال رامبل شرکت خواهند کرد. البته رالینز در راو ۲۳ ژانویه مجبور به انجام مسابقه‌ای با سمی زین شد تا برنده در رویال رامبل شرکت کند؛ در این مسابقه پس از اینکه حواس رالینز با موزیک ورودی تریپل اچ پرت شد، سمی زین از این فرصت استفاده کرد و او را شکست داد تا به جای رالینز راهی رویال رامبل شود. شیمس و سِزارو، قهرمانان کمربندهای تگ تیم راو هم در ۱۶ ژانویه از طریق توییتر حضورشان را اعلام کردند. در اسمک‌داون ۱۷ ژانویه، حضور بری وایت، رندی اورتن و لوک هارپر در مسابقه رامبل اعلام شد. در راو ۲۳ ژانویه، حضور بیگ کَس، بیگ شو، روسِف و سمی زین(با شکست رالینز) در مسابقه رامبل قطعی شد. موجو رالی هم طی یک مسابقه ده نفره رامبل در اسمک‌داون ۲۴ ژانویه موفق به بیرون انداختن بقیه شد و حضور خود را در رامبل قطعی کرد.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما