بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم WWE Backlash 2016

لیست تماشا +
دانلود فیلم WWE Backlash 2016

بَک‌لَش (به انگلیسی: Backlash) یک رویداد غیر رایگان (Pay-Per-View) در کشتی حرفه‌ای است که توسط کمپانی دبلیودبلیوئی تهیه می‌شود و این دوره‌اش هم در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۶ و در مجموعه ورزشی ریچموند کالِسیوم شهر ریچموند ایالت ویرجینیا برگزار شد.[۱] این رویداد سیزدهمین رویداد با نام بَک‌لَش است و اولین بار بود که شرکت‌کنندگانش تنها از برند اسمَک‌دَون می‌باشند.

این رویداد همچنین بازگشت رویدادهای سابق(غیر از رویدادهای جهانی رویال رامبل، سامراسلم، رسلمانیا و سروایور سریز) همچون نو وِی اَوت را به دنبال خود خواهد داشت که آخرین دوره‌اش در سال ۲۰۰۷ بود.

توضیحات :
بَک‌لَش شامل مسابقاتی بین دشمنی‌های موجود، ماجراهای پیش آمده و استوری‌هایی خواهد بود که پیش از این در برنامه‌های اسمک داون پخش شده بود. کشتی‌گیرها با توجه به مسابقات یا سری اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد و تنش را به حد اکثر می‌رساند، نقش منفی یا قهرمان به خود می‌گیرند.
در سامر اسلم دین امبروز توانست از کمربندش در مقابل دالف زیگلر دفاع کند.همچنین ای‌جی استایلز توانست برای بار دوم جان سینا را شکست دهد. دو شب بعد در اسمکدان لایو ای جی استایلز به خاطر بردش کاملا سر حال بود و در بک استیج شو شروع به مسخره کردن دالف زیگلر کرد.زیگلر هم که به خاطر شکستش در سامراسلم ناراحت بود شروع به درگیری با ای جی کرد.درگیری ان ها در ان روز ادامه داشت تا این که دنیل برایان اعلام کرد که این دو در مین اونت همان شب با یکدیگر مسابقه خوواهند دادو اگر ایجی استایلز برنده شود صاحب یک مسابقه تک نفره در مقابل دین امبروز در بکلش می شود و اگر دالف ببرد در بکلش یک مسابقه تریپل ترت بین ای جی و دالف وو دین بر سر کمربند دبلیودبلیوئی برگزار میشود.در انتهای ان شب دالف تمام تلاش خود را کرد تا برنده مسابقه شود حتی حرکت تمام کننده خود"زیگ زاگ" را روی استایلز انجام داد اما استایلز تسلیم نشد و در اخر ای جی استایلز با اجرای فن "استایلز کلش" برنده مسابقه شد و مسابقه تک نفره ای جی استایلز و دین امبروز برای بکلش ثبت شد.در ادامه زیگلر در شو اسمکدان هفته بعد درگیری با د میز اغاز کرد و توانست صاحب یک مسابقه تک نفره در مقابل د میز بر سر کمربند بین قاره ای شود.
در دبلیودبلیوئی درفت شارلوت صاحب کمربند وومنز به راو منتقل شد و اسمکدان لایو بدون کمربند وومنز باقی ماند.دنیل براین در اسمکدان دوشب بعد از سامر اسلم از کمربند جدیدی برای وومنز به نام قهرمانی دبلیودبلیوئی اسمکدان وومنز رونمایی کرد واعلام کرد که این مخصوص اسمکداون است وبرای تایین اولین صاحب ان مسابقه سیکس پک چلنجی بین بکی لینچ مقابل نیکی بِلا مقابل ناتالیا مقابل نِیومی مقابل الکسا بلیس مقابل کارمِلا را در بکلش تایین کرد.
نیودی صاحب کمربند های تگ تیم مانند شارلوت به راو درفت شدند و برای اسمکدان کمربند تگ تیم باقی نموند برایان در همان شب از کمربند دیگیری به نام کمربند های قهرمانی اسمکداون تگ تیم رونمایی کرد وبرای اولین صاحبان آن تورنومنتی بین د اوسوس(جیمی و جِی اوسو) دِ اَسِنشَن(کانِر و ویکتور)امریکن آلفا(جیسون جردن و چاد گیبل) بریزانگو(تایلر بریز و فاندانگو) د هایپ بروز(زک رایدر و موجو راولی) د وودویلنز(ایدن اینگلیش و سایمون گاچ) راینو و هیث اسلیتر و د هد بنگرز (مش و ترشر) تعیین کرد. تا اینجای کار د اوسوس و امریکن الفا و د هایپر بروز به نیمه نهایی رسیدند. برنده د اوسو و امرکن الفا در مقابل برنده بازی د هایپر بروز مقابل هیت اسلیتر و راینو در بکلش بر سر کمربند جدید تگ تیم اسمکدان مسابقه خواهند داد.
در سامراسلم لزنر به طرز وحشیانه‌ای به اورتن حمله کرد و باعث خونریزی شدید او شد و با قانون تی‌کِی‌اُ یا ناک‌اوت فنی برنده مسابقه شد.دو شب بعد رندی با وجود 10 بخیه در سرش به رینگ امد و کمی صحبت کرد که ناگهان تم بری وایت پخش شد. این دو اماده ی درگییری بودند که چراغ ها خاموش و وایت از سالن بیرون رفت.در هفته بعد در اسمکدان بری وایت وارد رینگ شد و در حالی که داشت صحبت میکرد رندی وارد شد .و درگیری مجددی بین اینن دو شکل گرفت که در اخر مسابقه ای بین این دو در ان شب ثبت شد. در همان شب رندی خواست به او حمله کند اما مانند هفته قبل چراغ ها خاموش شد و بری از صحنه محو شد.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما