بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال Designated Survivor

لیست تماشا +
دانلود سریال Designated Survivor 2016
+13

یک عضو بلند پایه دولت که به دنبال مجموعه‌ای از پیشامدهای غیرمنتظره و حمله ویرانگر به واشنگتن به مقام ریاست جمهوری ایالات متحده منصوب می‌شود. کرک‌من که گرفتار یکی از دشوارترین مقاطع ریاست‌جمهوری تاریخ امریکا شده، خودش را به آب و آتش می‌زند تا کشور و خانواده‌اش را از سقوط به ورطه آشوب پیش‌آمده نجات دهد…

توضیحات :
برنده 1 جایزه ، کاندید 2 جایزه

همگی به یاد داریم که ۸ شهریور ۱۳۶۰ طی یک انفجار در دفتر نخست وزیری ایران عمده مسئولین بلندپایه حکومت به شهادت رسیدند و کشور به‌یک‌باره عمده مسئولین خود از جمله رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر را از دست داد، حال فرض کنید این اتفاق در حجم گسترده‌تری به شکلی که به‌یک‌باره همه‌ی مسئولین از دست بروند، اتفاق یبفتد. چنین ایده‌ای بستر خط تعلیق اصلی سریال «Designated Survivor» است.

سریال «جایگزین از پیش تعیین شده» درصدد پاسخ به این سؤال در جامعه‌ی آمریکاست. «جایگزین از پیش تعیین شده» به فردی از اعضای دولت گفته می‌شود که در محافلی که رئیس‌جمهور و همه اعضای بلندپایه دولت جمع هستند حضور ندارد و در محل امن و مخفی نگهداری می‌شود تا درصورتی‌که اتفاقی برای مسؤولین دولتی افتاد و آن‌ها کشته شدند، مسؤولیت اداره‌ی کشور را بر عهده گیرد. امکان وقوع چنین اتفاقی نزدیک به صفر است اما این مسئله موجب شده تا شبکه ABC مبتنی بر این فرضِ نادر دست به ساخت این سریال در ژانر مهیج و درام بزند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد فصل دوم نیز هم اکنون در حال پخش است. در یک شب که اعضای اصلی کنگره و دولت آمریکا در کنگره گرد هم آمده و رئیس‌جمهور آمریکا مشغول سخنرانی است به ناگاه انفجاری مهیب و وحشتناک موجب کشته شدن تمامی اعضا و مسؤولین از جمله رئیس‌جمهور می‌شود. در نتیجه‌ی این اتفاق ساختمان کنگره با خاک یکسان شده و «جایگزین از پیش تعیین شده» به مقام ریاست جمهوری ایالات‌متحده برگزیده می‌شود. «جایگزین از پیش تعیین شده» کسی نیست جز کیفر سادرلند -که در سریال ۲۴ نیز نقش اصلی سریال یعنی جک باور را بر عهده داشت- که در این سریال با نام «تام کرکمن» شناخته می‌شود. کیفر سادرلند این بار نه در نقش مأمور CTU بلکه در مقام رئیس‌جمهور آمریکا ایفای نقش می‌کند که نقش اول این سریال بر عهده‌ی اوست. تام کرکمن (کیفر سادرلند) که در روز قبل از انفجار توسط رئیس‌جمهور از سِمَت خود برکنار شده بود، به ناگاه در چشم به هم زدنی خود را در اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید می‌بیند و با همان لباس معمولی و نه رسمی در راهروی سالن کاخ سفید برای ریاست جمهوری قسم می‌خورد. از این لحظه به بعد داستان سریال آغاز می‌شود.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما