بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال ترکی واکنش

لیست تماشا +
دانلود سریال Reaksiyon 2014

یه گروه از آدمای اخراجی و سیاسی تصمیم می گیرند برای این که دلیل اخراج خودشون رو پیدا کنند یه گروه مخصوص واسه خودشون تشکیل بدن. که در این گروه İbrahim Çelikkol در نقش یه سرباز اخراجی از ارتش رو بازی می کنه ، İsmail Demirci هم نقش یک مامور ویزه رو بازی خواهد کرد که از ارتش اخراج شده ، Erdal Beşikçioğlu هم نقش یه اطلاعاتی بازنشسته رو بازی خواهد کرد ، Kevork Malikyan هم نقش رئیس این تشکیلات رو بازی خواهد کرد . در طول تشکیل این گروه اتفاقات بسیار زیادی می افته..

گورکان ، رییس اطلاعات و اوکتم ، معاون نخست وزیر برای اینکه دولت رو از نو بسازن و از وجود عناصر دشمن پاکسازی کنن تصمیم به انجام عملیات فوق سری ایجاد اتحاد میگیرن . برای این عملیات دو نفر رو در نظر دارن : کاپیتان اوغوز و کمیسر تکین . کاپیتان اوغوز یک قهرمان و فرمانده نیروهای ویژه است که در نقاط مختلف دنیا و در عملیان ویژه شرکت کرده . تکین هم محافظ معاون نخست وزیر و یه مامور پلیس شجاع و نترس هست. این دو قهرمان که از گذشته با هم خصومت های حل نشده دارن این ماموریت ویژه رو که به جفتشون پیشنهاد میشه رو قبول میکنن ؟ چونکه که قدرتی که این ماموریت رو به اونا میده هم به اندازه خودشون خطرناکه

توضیحات :
نکات جالب:
1– پر هزینه ترین سریال تاریخ ترکیه به شمار می رود
۲– حضور جمعی از ستاره های این روزهای سریال های ترکی در این سریال از جمله حضور İbrahim Çelikkol بازیگر نقش فیرات در سریال مرحمت، Yurdaer Okur بازیگر نقش تورگات در سریال کارادایی، Selen Soyder بازیگر نقش توپراک در سریال عمر گل لاله.

عوامل و نقش ها
برچسب ها
سریال های پیشنهادی به شما