بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم WWE Payback 2016

لیست تماشا +
دانلود فیلم WWE Payback 2016

پِی بک (به انگلیسی: Payback) یک رویداد غیر رایگان (Pay-Per-View) در کشتی حرفه‌ای است که توسط کمپانی دبلیودبلیوئی تهیه می‌شود و این دورهٔ آن هم در ۱ می ۲۰۱۶ در ورزشگاه اُل‌استِیت ارینا شهر رُزمُنت ایالت ایلینوی برگزار خواهد شد. طبق برنامه قبلی قرار بود این رویداد در ۲۲ می و در مجموعه ورزشی پرودِنشال سنتر در شهر نوآرک ایالت نو جرزی برگزار شود. ضمن اینکه جای این رویداد و رویداد اکستریم رولز با هم عوض شد. این چهارمین رویداد تحت عنوان پی‌بک خواهد بود.

توضیحات :
پی بک شامل مسابقاتی بین دشمنی‌های موجود، ماجراهای پیش آمده و استوری‌هایی خواهد بود که پیش از این در برنامه‌های راو یا اسمک داون پخش شده بود. کشتی‌گیرها با توجه به مسابقات یا سری اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد و تنش را به حد اکثر می‌رساند، نقش منفی یا قهرمان به خود می‌گیرند.
رومن رینز در رسلمانیا ۳۲ در مقابل تریپل اچ به پیروزی رسید و توانست برای سومین بار صاحب کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان شود.[۳] در شب بعد از رسلمانیا در راو رومن وارد سالن شد و خواستار یک حریف برای کمربند شد که کریس جریکو، ای.جی. استایلز، کوین اوونز و سمی زین وارد سالن شدند و قرار شد در اخر شب یک مسابقه بین این چهار نفر برای حریف شماره یک کمربند برگزار شود .
اما سمی زین در بک‌استیج راو مورد حمله اوونز قرار گرفت و قادر به مسابقه نبود که شین مکمن مدیر اجرایی جدید راو سزارو را به جای او برای مسابقه تعیین کرد. برنده این مسابقه ای جی استایلز بود که توانست حریف شماره 1 رومن در پی بک شود.[۴]
همچین در راو زک رایدر که توانسته بود کمربند بین قاره‌ای را در رسلمانیا بدست آورد، در مقابل میز شکست خورد و میز صاحب جدید کمربند شد. [۵] در راو هفته بعد قرار شد در مقابل سزارو از کمربندش در پی بک دفاع کند. میز مقابل رایدر پیروز شد و در اسمک‌داون همان هفته هم دوباره مقابل او پیروز شد تا اینکه سِزارو در راو مقابل کِوین اُوِنز پیروز شد تا رقیب شماره یک کمربند میز در پی‌بک شود.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما