بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

سریال Sex and the City

لیست تماشا +
دانلود سریال S.ex and the City
+17

چهار خانم زیبای نیویورکی در مورد زندگی عاشقانه خودشون شایعاتی میسازند و راهی برای کنار اومدن با زندگی در دهه ۹۰ پیدا میکنند...

توضیحات :
کیفیت بلوری کم حجم 720p منتشر شد........



سکس و سیتی نام مجموعهٔ تلویزیونی جذاب آمریکایی است که از سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ توسط شبکه HBO در آمریکا و سراسر جهان پخش می‌شد. این سریال بر اساس کتابی به همین نام ساخته و تولید شده‌است. داستان این مجموعه در شهر نیویورک سیتی و حول زندگی جنسی چهار زن مجرد که با هم دوست هستند، می‌گذرد....



کارگردان: مایکل پاتریک کینگ.

▪ فیلمنامه: مایکل پاتریک کینگ بر اساس شخصیت های خلق شده توسط کندیس بوشنل.

▪ موسیقی: آرون زیگمن.

▪ مدیر فیلمبرداری: جان تامس.

▪ تدوین: مایکل برنباوم.

▪ طراح صحنه: جرمی کانوی.

▪ بازیگران: سارا جسیکا پارکر[کری برادشاو]، کیم کاترال[سامانتا جونز]، کریستین دیویس[شارلوت یورک]، سینتیا نیکسون[میراندا هابز]، کریس نوث[آقای بیگ]، کندیس برگن[انید فریک]، جنیفر هادسن[لوئیس]، دیوید ایگنبرگ[استیو برادی]، اوان هندلر[هری گولدنبلات]، جیسون لویس[جری اسمیت جرود]، ماریو کانتونه[آنتونی مارنتینو]، لینک وهن[ماگدا]، ویلی گرسون[استنفورد بلچ].

▪ ١٤٨ دقیقه.

▪ محصول ٢٠٠٨ آمریکا. نامزد جایزه بهترین پوستر و تیزر از مراسم گولدن تریلر، نامزد جایزه بهترین فیلم تابستانی از مراسم MTV.

ژانر: کمدی، عاشقانه.

کری برادشاو پس از مدت ها دوستی با آقای بیگ، به آپارتمان بزرگ و گران قیمتی که او خریداری کرده نقل مکان می کنند. مدتی کوتاه بعد، آن دو تصمیم می گیرند با همدیگر ازدواج کنند. دوستان کری سامانتا، شارلوت و میراندا از این اتفاق خوشحالند.

سردبیر مجله Vogue نیز تصمیم به چاپ رپرتاژی از این ازدواج گرفته است. اما همزمان با این واقعه خوش، شارلوت و شوهرش استیو با هم مشکل پیدا می کنند. همین امر باعث می شود تا شارلوت شبی که شوهرش برای دلجویی نزد وی آمده، با بن از بیهودگی ازدواج سخت بگوید. بیگ نیز که خود را آماده پذیرش ازدواج تازه نمی بیند، در آخرین لحظه قرار عروسی را بر هم می زند. کری که سخت آزرده شده، برای فراموش کردن این ماجرا به همراه سه دوست خود به هتلی در مکزیک می روند. بعد از بازگشت نیز با گرفتن یک دستیار زن و عوض کردن آپارتمانش سعی در فراموش کردن بیگ می گیرد. تا اینکه....

● چرا باید دید؟

مایکل پاتریک کینگ متولد ١٩٥٤ اسکرانتون، پنسیلوانیا است. در ١٩٨٩ با نوشتن و تهیه کنندگی سریال زندگی شیرین کار در تلویزیون را آغاز کرده و با سومین مجموعه اش به نام مورفی براون شناخته شده است.

موفقیت و شهرت را با سریال سکس و شهر در ١٩٩٩ به چنگ آورده که در کنار تهیه ٧٦ قسمت این سریال، نوشتن ٢٣ قسمت و کارگردانی ١٠ قسمت را نیز به عهده داشته است.کینگ برای تهیه، نوشتن و کارگردانی سریال سکس و شهر ٦ بار نامزد و ٣ بار برنده جایزه امی، ٣ بار برنده جایزه PGA، ٣ بار نامزد جایزه اتحادیه کارگردان های آمریکا و ٢ بار نامزد جایزه اتحادیه نویسندگان آمریکا شده است. نسخه سینمایی این سریال که این ماه به نمایش در آمده، اولین تجربه سینمایی وی به شمار می رود و در فاصله سریال و فیلم فعلی یک مجموعه تلویزیونی دیگر به نام بازگشت به کارنامه اش افزوده که نامزد جایزه امی بهترین کارگردانی بوده است.

سکس و شهر یک سریال تلویزیونی عادی نیست. بلکه یک پدیده فرهنگی- از نوع پاپ آن البته- محسوب می شود که پخش آن از ٦ ژوئن ١٩٩٨ آغاز و در ٢٢ فوریه ٢٠٠٤ به پایان رسید. کل سریال ٩٤ اپیزود بود که در ٦ فصل به نمایش در آمد و طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد.

ماجراهای چهار دختر نیویورکی که از زبان برادشاو روایت می شود و هر کدام از آنها نماینده نوعی نگاه و فلسفه به مقوله سکس و عشق بودند، خیلی زود گل کرد. هر مردی زن دلخواه خود را در قالب یکی از آنها پیدا کرد و بسیاری از زن ها آرزو کردند تا جسارت و حتی موقعیت آنها را داشته باشند. مخصوصاً سامانتا که که بر خلاف بقیه دخترها عاشق سکس بود. طبیعی است در سیستم هالیوود که باید از آب کره گرفت و هر ایده ای را تا زمان نخ نما شدنش استفاده کرد، خیلی زودتر از اینها باید نسخه سینمایی سکس و شهر تولید می شد. و در واقعیت هم همین اتفاق قرار بود بیفتد.

یعنی در سال ٢٠٠٤ و با فاصله ای اندک از اتمام سریال باید نسخه سینمایی جلوی دوربین می رفت، اما به توافق نرسیدن با کیم کاترال بر سر مبلغ قرارداد باعث شد تا پروژه به تعویق بیفتد. سرانجام فیلم با بودجه ای ٦٥ میلیون دلاری به مرحله تولید رسید و قرار است تا یکی از پرفروش ترین فیلم های تابستان امسال باشد. فروش ٥٦ میلیون دلاری هفته اول نیز نوید دهنده عاقبتی خوش است، اما فیلم در مقایسه با سریال آش دهان سوزی نیست. حتی دوپاره به نظر می رسد و انگار دو قسمت از سریال است که گسترش یافته و سر هم شده تا تبدیل به فیلم دو ساعت و نیمه شود.

البته ایده انتقال سریال که هنوز در برخی از کانال ها در حال پخش یا تکرار پخش است- به روی پرده از نظر تجاری، تصمیم درستی بوده، اما کم نیستند کسانی که سریال را شاید ندیده باشند و برای آشنایی با شخصیت چهار زن قصه دچار مشکلاتی هم بشوند. به همین خاطر در برخی جاها ارجاع هایی به سریال نیز شده و حتی با دیگر کارهای بازیگران نیز شوخی هایی صورت گرفته مانند دوش گرفتن میراندا هابز که یادآور بازی او در آگهی های شامپو هد اند شولدر است.

با این حال شخصاً ترجیح می دهم برخی اپیزودهای سریال را دوباره تماشا کنم و از دیالوگ های بی پروای آن و شخصیت سامانتا لذت ببرم تا فیلمی کم و بیش بی معنی و نه چندان لذت بخش که در نهایت نمایشگر زندگی همه زن های واقعی نیویورک نیست و تنها زندگی طبقه بالا و مرفه را تصویر می کند. البته فراموش نمی کنم که طبقه کارگر هم در نهایت دوست دارد لباس بورژواها را بپوشد، از غذای آنها بخورد و تفریحات آنها را داشته باشد!

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
سریال های پیشنهادی به شما