بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال

فیلم Stuber 2019

لیست تماشا +
دانلود فیلم Stuber 2019
+15

فیلم استوبر :هنگامی که یک راننده به نام استو ( کومیل نانجیانی ) یک مسافر ( دیو باتستا ) را سوار می کند که به نظر می رسد یک پلیس است که در مسیر یک قاتل وحشیانه قرار دارد ، او به یک مصیبت خشن تبدیل می شود که به شدت سعی در نگه داشتن آن دارد عقل او ، زندگی او و امتیاز پنج ستاره اش که توسط مسافران به او داده شده است ، در این راه به او کمک می کند . کارگردان مایکل داوس ، این کمدی را برای کمپانی ۲۰th Century Fox ساخته است.

توضیحات :
رتبه 4 در باکس آفیس 15th July 2019 با فروش آخر هفته $8.2M و فروش کل $8.2M
رتبه 6 در باکس آفیس 22nd July 2019 با فروش آخر هفته $4.1M و فروش کل $16.2M
رتبه 8 در باکس آفیس 29th July 2019 با فروش آخر هفته $1.8M و فروش کل $20.2M




Stuber تلاش می‌ کند که فیلم کمدی جذاب را اجرا نماید در حالی که هم چنین نقایصی را که این ژانر به طور سنتی دارد ، می توان تشخصی داد.

کمدی پلیس دوستانه یک فرمول محکم و درست است که چندین فیلم عالی را در گذشته ارائه داده است.

ما شاهد زوج های عجیب و غریب از جمله سنگین وزن ، مانند اولین فیلم دوبله سلاح های مرگبار و جفت های متمرکز کمدی ، جدید ترین دوست پسر همسایه برای تلاش و پیوستن به برادری نخبه به ارمغان می آورد Dave Bautista هولناک همراه با کومائیل به طور قابل توجهی کم استعداد در Stuber مایکل داوز ، ظاهر شده است.

ویک (دیو باتستا) یک پلیس مواد مخدر لس آنجلس است. او بزرگ و در کار خود خبره است ، اما چشمانش ضعیف است و همواره عینک به چشم دارد ، هنگامی که یک فرد دستگیر شده و یک نفر عینکش را در یک جنگ از دست می‌ دهد ، خود را بدون همکار می بیند و یک امتیاز برای حل یک دلال مواد مخدر خطرناک ، پیدا می‌ کند. او تصمیم می‌ گیرد به زیر تیغ جراحی برود تا چشمانش را بهبود بخشد ، اما در همان روز نیز از معامله بزرگ مواد مخدر که ممکن است آخرین شانس او برای گرفتن دشمن بزرگ خود باشد ، با خبر می شود.

به همین علت تصمیم می گیرد که یک راننده اوبر را برای بردنش به محل معامله به خدمت بگیرد ، که او کسی نیست جز استو که راننده ۵ ستاره است.
فرض کمیک فیلم استوبر

از آنجا که فرض اینقدر احمقانه است ، ممکن است انتظار داشته باشید که Stuber بیشتر از یک کمیک استریپ به همراه داشته باشد تا چیزها را جالب بگذارد. در عوض، Stuber به طرز شگفت انگیزی احساس می کند که خیلی بیشتر به نظر می رسد، مانند ظاهری شبیه گیتار. این کمی آرام شروع شده و پایه آن را پیدا می کند، اما پس از آن دو قسمت از کل شروع به یکپارچه سازی می کند تا بتواند چیزی را که می تواند یک فیلم لذت بخش نامیده شود ایجاد کند.

زمانی که برای خنده به شدت در حال حرکت است ، Stuber کاملا سرگرم‌ کننده می شود. جوک معروف برای مردی که خود را در وضعیتی پیدا کرده‌است که در حال حاضر غیر قابل کنترل است ، صدق می‌ کند. Nanjiani و Bautista با هم ارتباط خوب و یک حاضر جوابی موثر دارند. این یک سورپرایز نیست که Bautista یک کمدین توانا است ، اما این نقش بسیار دور از نقش او در فیلم نگهبانان است.

در اینجا او این گروه را رهبری می‌ کند ، نه بخشی از یک گروه رقص و نشان می‌ دهد که هیچ مشکلی در رهبری اکشن و کمدی ندارد.
بازی بازیگران فیلم استوبر

و این چیز خوبی است که این دو بازیگر می‌ توانند فیلم را تقویت کنند ، چون در اینجا چیز های زیادی برای سورپرایز کردن شما وجود ندارد. داستان خیلی روتین است. در حالی که ایده جفت کردن پلیس سرسخت با یک راننده شخصی ممکن است یک ادغام مدرن باشد .

کمدی های دوست داشتنی همه مربوط به تفاوت های طنز آمیز میان شخصیت های متفاوت می باشد و بزرگترین تفاوت بین Stu و Vic نظر های متفاوتی آن ها نسبت به مردانگی است. ویک در مورد مردانگی خود سنتی رفتار می کند و احساساتش را مخفی می کند ، در حالی که استو بسیار احساساتی برخورد می کند .

نکته‌ ی دیگری که از این فیلم نتیجه‌ گیری می‌ شود این است که باتیستا و نانجیانی به ستارگان بزرگی تبدیل شده‌ اند و باید نقش‌ های اصلی بیشتری به آن‌ ها داده شود. ای کاش آن‌ ها را در فیلم های کمیک دیگری نیز بتوانیم ببینیم.

عوامل و نقش ها
لینک های دانلود
ورود به حساب کاربری+ ایجاد حساب کاربری
برچسب ها
فیلم های پیشنهادی به شما